news08.net/ads.txt

חדר חקירות: השכיר המסתורי – חלק א’

shutterstock_97188797

מדובר בגבר נשוי עם שלושה ילדים, סוכן מכירות בעולם הרכב, מועסק באותו מקום כבר כמעט עשור. ״אומר שנוח לו, מציינת גלית (שם בדוי), רעייתו של טל (שם בדוי). מזה כשנתיים יחסיהם הזוגיים ידעו עליות ומורדות. הדבר בא לידי ביטוי לאחרונה בעיקר בעניין החיזור, בעיקר בעניין יחסי המין

״פעם הייתה משיכה מטורפת וגם יוזמה מצידו, פתאום זה כמעט ולא קיים, לא מבינה מה קורה״, ציינה גלית בקול סדוק. הוא נמצא בתקופה לחוצה מאוד בעבודה ומתרץ לה את הפיחות המשמעותי ביחס אליה בכך שהעייפות גוברת עליו והוא בדאגות כלכליות. ״שעות העבודה שלו לא השתנו, זה לא שהוא חוזר מאוחר פתאום, הכל נראה על פניו זהה, אבל השינוי הזה משגע אותי”. סיכמה גלית בנשימה ארוכה. בוצע מעקב על מנת לבחון את המילים שנזרקו לאוויר אל מול המציאות בשטח.

במהלך המעקב הראשון פגשנו בגבר עובד, חרוץ ומאוד עליז – זאת בניגוד גמור למה שגלית ציירה לנו, נראה אדם שלחץ ומתח הם החברים האחרונים שמבלים בסביבתו. מידי פעם ניתן היה לראות אותו נותן גיחות למשרדו של מנהל הסניף וחוזר לעבודתו במגרש. כמעט ולא היה מה לעדכן אותה מיום הפעילות הראשון אלא רק התנהלות שונה לחלוטין ממה שהיא מתארת בבית. נכון, אתם תגידו שלרוב זה ככה, לרוב אנשים בחוץ הם שונים ממה שהם בבית ועוד כשמדובר בתקופות משבר. אבל פה, היה פה משהו שונה, משהו באנרגיות של הבן אדם היה שונה. אין מנוס מלהמשיך לבדוק. ממתינים מספר ימים ואז מגיעה הודעה מפתיעה מגלית: ״הוא עזב את הבית, קמתי בבוקר וחצי מהארון שלו היה ריק! לא האמנתי שהוא יעשה את זה כל כך פתאומי. מה עשיתי לו??? מאיפה ההחלטיות הזאת, למה?״.

תעלומה.

בלי מריבות יתר על המידה.

בלי חילוקי דעות חדים בנושא חינוך הילדים.

פשוט בלי… קם ונעלם.

כבר 4 ימים היא מחכה לו, הילדים שואלים איפה אבא ואין שום סימן. הדאגות התחילו לצוף, גלית מתחילה לדמיין את הרע מכל. עד כאן החלק הראשון בסיפור – ההמשך בשבוע הבא.

 

**

 

בסיפור אחר, מדובר באישה בחלק השלישי בחייה, שעבדה במשך שנים אצל איש רפואה ותיק

האישה הייתה כבת משפחה אצל משפחתו של איש הרפואה ונהגה לשהות עימם בחגים ולעיתים בארוחות שבת. לימים החלה לפתות אותו והשניים החלו לנהל רומן במרפאתו הפרטית. האישה הרוויחה שכר ממוצע + במשק והחליטה לצאת למסע של התעשרות. האישה החלה בהליך סחיטה איטי ומתיש כנגד איש הרפואה. תחילה רמזה לו בשיחות אישיות על הסודות הרגישים שיש בידיה, לאחר מכן שכרה עבריינים שהחלו במסע שליחת “סמסים” חסויים למכשירו הנייד גם בשעות הערב כשהוא בחיק משפחתו.

איש הרפואה החל להרגיש חנוק ופנה אלינו. משרדנו הפעיל מדובב לטובת המקרה, שהתחבר לאישה והחל להיות עימה בקשר, לימים הציע לה רעיון בו חשקה מאוד, דבר אשר אמור “לסייע” לה בהליך הסחיטה האגרסיבי אותו מובילה באופן סמוי. במהלך התרופה הזאת היינו חלק (כחלק מבניית סיפור הכיסוי שלנו) מהליך הסחיטה. מיותר לציין שהאישה הוקלטה והוסרטה לאורך כל הדרך, בה היא מספרת למדובב כיצד בנתה את “התפירה” והחלה לסחוט לצורך נקמנות לרבות קבלת כספים כדמי שתיקה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן