news08.net/ads.txt

חדר חקירות | סופו של בוגד: להיתפס!

אילוסטרציה

העובד רוקן למעסיק את המלאי, האשה לעתיד נתפסה כרקדנית במועדון חשפנות – מה יותר חמור, אתם שואלים? כל אחד, כראות עיניו, כל אחד מדבר מאיפה שכואב לו. כך או כך, היינו שם בשני מקרי הבגידות, שניהם אגב, מקורם באמינות עם האנשים הקרובים ביותר, שנתפסו בעזרת עבוד תחקיר מקיפה כמובן.

“14 שנים הוא עובד אצלי כמנהל רכש, מחזיק תקציב ענק בידיו ומזה מספר חודשים אני פתאום מבין שאני פוחד מהעובד שלי, שהוא ‘מחזיק אותי בביצים’ וכל זה רק בגלל הוותק וחוסר הבקרה שלי” – כך אמר לי בעל חברה גדולה שביקש לבחון את התנהלותו. נבנתה תכנית עבודה להחדרת עובד סמוי לחברה, מהלך ידוע ולגיטימי בעולם העסקי. העובד התקבל לעבודה בחברה והפך להיות עובד מן המניין, לימים (חודשיים) קודם והפך להיות יד ימינו של מנהל הרכש. במשך חודש נוסף העובד התחבב על מנהלו והשניים הפכו להיות הצמד החזק בחברה. לאחר כחודש וחצי, העובד הציג בפני מנהלו מצב בו הסתבך בחובות וחייב למצוא פתרונות. זה היה הרגע שבו המנהל הפך ליועץ. מיותר לציין כי בשלב זה, קיים כבר אמון בין השניים ונושאי השיחה שלהם השתנו לכדי בעלות אופי אישי. באחת מהשיחות בשעות הערב המאוחרות, כשרוב החברה התרוקנה לביתה שיתף המנהל את העובד: “נראה לך שמ-16,500 ש”ח אני יכול להחזיק משפחה עם 5 ילדים?”. “אז מה אתה עושה?” שאל העובד. “מנהל עסק מרחוק, יש לי שני מוקדים, אחד בצפון ואחד בדרום שאני מעיף להם ציוד מהמחסן, גם ככה כל הרשימות אצלי, אני מבקר את עצמי מה אני מוציא ומה לא מהמחסן”. “וואו, נשמע גאוני! “אמר העובד, “אבל איך זה עוזר לי בחובות?”. “תתחיל לעזור לי, אפנק אותך”. דרך לא קצרה של לוגיסטיקה ותכנונים, חודש וחצי אחרי, ביצענו, כחלק מסיפור הכיסוי כמובן כבר חמש עסקאות בשווי של 35,000 ש”ח רווח במזומן! בהמשך השיחות גילינו שבשנתיים האחרונות רכש 3 דירות במזרח אירופה – מה שנקרא: חי את החלום, עד שהוא התנפץ.

רגע לפני הכוס, זה קרה!

״תשמע, אנחנו לא נשואים עדיין אבל בקרוב מאוד אני הולך להציע לה, אני רוצה לדעת שהיא ב100% שקיפות איתי, היא עובדת כרגע כמלצרית עד השעות המאוחרות של הלילה במועדון חשפנות ומרוויחה אחלה כסף אבל אני חייב לוודא שהכול תקין שם ואף אחד לא מתחיל איתה״ – כך אמר ב׳, הנמצא מזה שנתיים וחצי בזוגיות מדהימה, להגדרתו, עם בחורה בת 26. השניים אפילו עברו להתגורר יחדיו בשנה האחרונה והדרך לחתונה נראתה מבטיחה. ביצענו מעקב סמוי אחר התנהלותה של האישה והמסלול של אותו יום מעקב היה ברור, רוב היום ביצעה סידורים לטובת הבית והתנהלה למופת, בערב חזרה לביתה, התארגנה ויצאה לעבודה. אכן, ב-21:45 נכנסה למועדון חשפנות במרכז הארץ, ב-22:30 הצוות (עוקבים) נכנס פנימה. עד השעה 23:15 אנחנו לא מצליחים להבחין בה ממלצרת במקום ומנסים בעדינות יתרה לזהות אותה באור הערמומי במועדון. ב- 23:50, אחד מאנשי הצוות פונה לשני: ״אחי, מי זאת שם?״, ״איפה?״ השיב השני. ״תסתכל חזק ימינה על הספה, זאת שרוקדת עם המסכה על הגבר הקרח, זאת לא היא???״. שתי דקות עוברות, האישה קמה מהגבר לאחר ה״ריקוד״ ואנו מזהים את הקעקוע שהלקוח ציין בפנינו שנמצא במקום מאוד ספציפי על הגוף.

אכזבה וכאב. הוא אמר שהיא לא מעוניינת שהוא יבוא למועדון בגלל שהיא לא תעמוד בקנאה כלפיו, שמאוד יפריע לה שהיא עובדת קשה כמלצרית והוא בזמן הזה יישב להסתכל על ״כוסיות שהולכות בלי בגדים״, כך הגדירה זאת – והוא השתכנע. אבל הוא לא תיאר או יותר נכון לא רצה להאמין שאישתו לעתיד, אהבת חייו, רוקדת מספר פעמים בשבוע על אנשים זרים ומוכרת את גופה תמורת כסף. מסתבר שהבטן לעולם לא משקרת ועדיף אמת כואבת משקר מלטף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן