news08.net/ads.txt

חדשות 08 אופקים | שריפה בבניין מגורים

חדשות 08 אופקים | דיירת בבניין מגורים בעיר הבחינה בעשן שיוצא מאחת הדירות והזעיקה את כוחות הכיבוי

לוחמי האש מתחנת אופקים הוזנקו לאירוע שריפה בבניין מגורים עקב דיווח על זיהוי עשן היוצא מחלון דירה בעיר אופקים.

עם הגעתם למקום הלוחמים חברו למודיעה, שכנה בבניין, שלדבריה שמעה צפצוף חזק של גלאי עשן מדירת שכניה ובעקבותיו הבחינה בעשן היוצא מחלון הדירה. השכנה הזעיקה את מכבי האש.

הלוחמים חדרו לדירה אפופת העשן ולאחר סריקה לגילוי לכודים ולאיתור מוקד האש הבחינו הלוחמים בסיר שנשכח על הגז. האירוע נגמר ללא נפגעים ו/או נזק. 

בדירה זו הותקן גלאי עשן ע”י לוחמי האש לפני כחודש במסגרת פרוייקט שנתי של תחנה אזורית נתיבות בשת”פ עם חברת עמיגור.

מכבאות והצלה נמסר כי “מדובר באירוע שלישי של שריפה בדירת מגורים בגזרת תחנה אזורית נתיבות שבו גלאי עשן שהתקינו הלוחמים מתריע על שריפה, בעקבותיו מוזנקים לוחמי האש ובכל שלושת הבתים נמנעה תוצאה טרגית עם נפגעים ונזק לרכוש. לשמחתנו כל האירועים הסתיימו כאירועים ‘שוליים ולא משמעותיים'”.

“גלאי עשן מציל חיים” זה לא עוד סלוגן, סיסמת מיתוג או יח”צ, אלו מילים שמאחוריהן ניסיון אמיתי ומוכח של גלאי עשן שהצילו חיים. אם עדיין לא התקנתם גלאי עשן בביתכם התקינו עוד היום!

צילום: דוברות כבאות והצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן