news08.net/ads.txt

חדשות 08 באר יעקב | זו הרשת שזכתה במכרז להפעלת חטיבת חנה סנש

חדשות 08 באר יעקב | יש זוכה למכרז חטיבת הביניים חנה סנש בבאר יעקב!

הזוכה במכרז העירוני להפעלת חטיבת הביניים הצעירה חנה סנש באר יעקב היר רשת החינוך עתיד.

בית הספר ע”ש חנה סנש שמשמש היום תלמידים בכיתות ז’ עד ט’ יהפוך בהדרגה על ידי עתיד לתיכון של שנתי מכיתות ז’ ועד י”ב. כך, בשנה הבאה תתווסף כיתה י’ למתחם בית הספר.

בכך מחזקת רשת עתיד את אחיזתה בכל הקשור לחינוך העל יסודי בעיר באר יעקב, כאשר בית הספר חנה סנש מתווסף לתיכון עתיד נווה יעקב, שזכה במכרז שנה שעברה להפעלה של עוד חמש שנים, ולכפר הנוער על שם יוענה ז’בוטינסקי בעיר.

רו”ח יוסי ממו, מנכ”ל רשת החינוך עתיד: “אנחנו מבקשים להודות על האמון שניתן לנו. רשת החינוך עתיד שמחה וגאה להמשיך להוביל את החינוך לטובת תלמידי באר יעקב ולהעניק להם את המעטפת החינוכית הטובה והמתקדמת ביותר. בית הספר חנה סנש מצטרף לכפר הנוער עתיד יוענה ז’בוטינסקי ולבית הספר עתיד נווה נחום, אותם הרשת כבר מפעילה בהצלחה גדולה ולמרכז החדשנות הארצי שיוקם בכפר הנוער וישרת את קהילת באר יעקב, לצד כל תלמידי הרשת ברחבי הארץ”.

ראש עיריית באר יעקב, ניסים גוזלן: “רשת עתיד פועלת עמנו בשיתוף פעולה פורה ומלא בניהול מוסדות חינוך בעיר כגון: כפר הנוער יוענה ז’בוטינסקי ותיכון נווה נחום. אני מברך על כך שרשת עתיד תנהל גם את ביה”ס יצחק נבון בשכונת כוכב הצפון ואני בטוח שבשיתוף פעולה וניהול נכון נביא את בית הספר להישגים רבים”.

צילום: Freepik | לירון אלוני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן