חדשות 08 גן יבנה | המעצבת ריקי דלאל פתחה סניף גם בתל אביב!

איזה יופי! מעצבת שמלות הכלה והערב הנודעת פתחה סניף בעיר הגדולה. מברוק!

תעשו הרבה כבוד למעצבת האופנה הנודעת ריקי דלאל, שבסוף השבוע רשמה הישג נוסף ופתחה סניף גם בתל אביב.

דלאל שיתפה בחשבון הפייסבוק שלה: “בנות יקרות, אומנם יש לנו את הסטודיו הכי מהמם בארץ באשדוד ועכשיו פתחנו סניף נוסף ומהמם לא פחות בנמל יפו. אותו סטנדרט אירוח אותו סטנדרט שירות ומגוון ענק של שמלות במגוון ענק של מידות”.

דלאל – www.rikidalal.com, מעצבת האופנה הבינלאומית, שגדלה והתחנכה בקרית מלאכי – ממשיכה לספק קולקציות חדשות כל הזמן. היא החלה למעשה את הקריירה שלה בתפירת שמלות לבני משפחתה – משפחת וקנין, מהוותיקים בקרית מלאכי ולבנות השכונה בקיבוץ גלויות.

עם השנים עברה לעיר אשדוד עם בעלה ראובן והם הביאו לעולם ארבעה ילדים (דאדי, נועה, דורין ואביחי). לפני עשור לערך פתחה בעידודו של בנה דאדי, את הסלון הראשון שלה בצומת עד הלום, לימים השיקה אימפריה של ממש בקניון סי מול בעיר הנמל – סלון מפואר ורחב ידיים וכעת בתל אביב בנוסף למאות בוטיקים ברחבי העולם המתפארים במכירת השמלות שלה.

טלפון לתיאום עבור 2 הסניפים : 088555815

להתרשמות מהקולקצייה של ריקי דלאל לחצו כאן

צילום: אינסטגרם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן