news08.net/ads.txt

חדשות 08 יבנה | ראש העיר רועי גבאי ביטל את סמכויות סגני ראש העיר

ראש העיר החדש של יבנה החליט לבטל את כלל הסמכויות שהואצלו על סגני ראש העיר וממלאי המקום – למעט כהן, יו”ר סיעת ש”ס במועצת העיר, אשר ייוותר בתפקידו וסמכויותיו לא ייפגעו

במכתב ששיגר לפני שעה קלה ראש עיריית יבנה הנכנס, רועי גבאי, אל סגני ראש העיר – חיים מסינג, אלי מזוז ורפאל (פאלי) כהן, הוא מודיע כי החליט לבטל את כלל הסמכויות שהואצלו על סגני ראש העיר וממלאי המקום – למעט כהן, יו”ר סיעת ש”ס במועצת העיר, אשר ייוותר בתפקידו וסמכויותיו לא ייפגעו.

צעד זה בא לאחר שהמשא-ומתן הקואליציוני אותו מנהלים גבאי וצוותו למן יום הבחירות ב-15 בחודש נובמבר, טרם נשא את הפירות הרצויים עבורו לצורך הקמת קואליציה יציבה במועצת העיר, אשר תעמוד על כנה ותאפשר ניהול שוטף של העיר ללא תקלות עד למועד הבחירות המוניציפליות הארציות, בחודש אוקטובר 2023.

הנפגע העיקרי מההחלטה הינו חבר המועצה וסגן ראש העיר אלי מזוז, שכן מ”מ וסגן ראש העיר חיים מסינג ממילא צפוי להתנהל מהאופוזיציה עד מועד הבחירות ב-2023.

לשון המכתב:

“האחריות לעתיד העיר ולתושביה הביאוני למסקנה כי יהיה זה נכון להציע לבעלי התפקידים הנבחרים (סגנים) להמשיך בתפקידם. לצערי בחרתם לנהוג אחרת ולסרב להצעה מסיבות השמורות עמכם”, מציין גבאי.

“במצב דברים כזה אין בכוונתי לאפשר ניהול ‘לעומתי’ בהנהלת העיר עד אשר תתקיים ישיבת מועצת עיר ועדכון בעלי תפקידים כנדרש. מצב בו חבר/ת מועצה מחזיק/ה בסמכות ללא אחריות הינו מצב לא ראוי”, הוא מוסיף, וממשיך: “מיום בו זכיתי לאמונם של תושבי העיר הצעתי בלב פתוח ובנפש חפצה לכלל חברי מועצת העיר להיות שותפים לעשייה, לתרום את חלקם למען העיר ותושביה ולשאת באחריות תוך קבלת סמכות למען האינטרס הציבורי.

לצערי, עד למועד כתיבת שורות אלו הזמנתי לא נענתה, אולם אני כמובן מכבד החלטה זו.

אבקש לציין כי ד”ר אהוד ויצמן נקט בדרך ראויה ומכבדת והודיע מיוזמתו, מבעוד מועד, על סיום תפקידיו – על כך הערכתי.

טוב היו עושים החברים האחרים ומייתרים את הצורך במכתבי זה.

לאור האמור לעיל, מתוך אחריות לעתידה של העיר יבנה, ובהתאם לסעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות – הנני מבקש להודיע בזאת על החלטתי לבטל את כלל הסמכויות שהואצלו בעבר על סגני ראש העיר וממלאי המקום, למעט מר רפאל (פאלי) כהן שימשיך לכהן בתפקידו באותה מתכונת כפי שהיה עד-כה.

אבהיר כי מר כהן קיבל את תוצאות הבחירות בהבנה ובהערכה והדגיש בפניי כי טובת העיר עומדת לנגד עיניו מעל כל שיקול אחר. כמו-כן יירתם לעסוק למען העיר בכל משימה שיידרש. לאור זאת, עד להודעה חדשה, מר רפאל (פאלי) כהן ימשיך במילוי תפקידו כפי שהיה ואני מאחל לו הצלחה מלאה.

החלטה זו תיכנס לתוקפה בתום 24 שעות ממועד שליחת מכתב זה.

החלטתי בדבר ביטול הסמכויות התגבשה בקרבי בלב כבד. סברתי באמת ובתמים כי לאחר מערכת הבחירות תגבר דרך השותפות, היחדיו והאחדות, במיוחד בשנה כה מאתגרת עבור העיר.

אמשיך להאמין באנשים, בתושבי עירנו הנפלאים ואני מזמין בזרועות פתוחות את חברי מועצת העיר, כולם, לשיח פתוח ולשותפות.

דלתי פתוחה בפני כל מי שיבחר להיות שותף בעשייה הציבורית, מתוך אמת וראיית האינטרס הציבורי המשותף.

האחדות והשותפות ימשיכו להוביל אותי עם שותפי אמת וחברי מועצת העיר אשר יהיו מעוניינים בכך”.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן