news08.net/ads.txt

חדשות 08 | לא תאמינו מי האילתי ששוחרר בתנאים מגבילים!!!

חדשות 08 | בעלים של חברה לעיצוב בריכות מאילת חשוד כי הקטין הכנסות תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות בסך של 2.5 מיליון ₪

בעלים של חברה לעיצוב בריכות מאילת חשוד כי הקטין הכנסות תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות בסך של 2.5 מיליון ₪

אולג בלוחר מאילת, הבעלים של חברה שעוסקת בעיצוב בריכות, שוחרר בתנאים מגבילים לאחר שנחשד בהעלמת הכנסות, תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות בסך 2.5 מיליון ₪.

כמצוין בבקשה שהוגשה לבית המשפט השלום באילת ע”י פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום, בפעילות משותפת עם פקיד שומה אילת נגד בלוחר, הבעלים והמנהל של חברת ב.ר.מ הנדסה אזרחית, עלה חשד כי הוא מעלים הכנסות בחברה שבבעלותו.

החשוד נחקר בחשד שעשה שימוש בחשבוניות כוזבות ופיקטיביות בספרי החברה. עוד עולה מהחקירה כי הוא דרש בספרי החברה הוצאות כוזבות של ספקים, שבירור איתם העלה כי הם אינם מכירים את החשוד או לא עבדו בתקופה של החשבוניות.

מהחקירה עולות ראיות כי החשוד ביצע פעולות לא חוקיות כדי להקטין את ההכנסות שלו ע”י שימוש בחשבוניות פיקטיביות בשנים 2017 – 2019 בסך של כ-2.5 מיליון ₪ במטרה להתחמק מתשלום מס.

כב’ השופטת ליאורה אדלשטיין הורתה על שחרור החשוד בתנאים מגבילים כמו איסור יצירת קשר עם מעורבים, עיכוב יציאה מהארץ, התחייבות עצמית בסך 500,000 ₪, התחייבות צד ג’ בסך 150,000 ₪ ועוד.

צילום: שאטרסטוק | freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן