news08.net/ads.txt

חדשות 08 לוד | יוזמה חינוכית בחסות אגף השכונות: תלמידי המכינה ולוי אשכול צבעו את בתיהם של קשישים ומיעוטי יכולת

חדשות 08 | יוזמה מבורכת של סגן ראש העיר גיל חדד – צביעת בניינים בשכונות בהם מתגוררים קשישים ומיעוטי יכולת, בתמיכת ראש העיר יאיר רביבו

זו הפעם החמישית בה יוזמה שרקם מחזיק תיק השכונות, סגן ראש העיר גיל חדד, יוצאת לפועל – ונוחלת הצלחה מרובה. היום (חמישי) הגיעו עשרות תלמידים מהמכינה המקומית מעוז ומבית הספר לוי אשכול אל רחוב שלמה המלך והחלו בצביעת שני בתים, כחלק מהנתינה לקהילה.

מדובר בבתיהם של קשישים ומיעוטי יכולת – אשר אין באפשרותם לגייס את המשאבים הכלכליים לטפל בחזות הבניינים בעצמם. לכך התגייס כאמור סגן ראש העיר חדד ובתמיכת ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, נבחרו שני הבניינים לצביעה. אגף השכונות רכש את הצבע והרולרים לצביעה מ”טמבור” והתלמידים קיבלו הנחיות לביצוע.

לדברי גלית גרשום מנהלת בית הספר לוי אשכול, “אתמול בערב שוחחתי עם סגן ראש העיר גיל חדד לגבי משפחה מסויימת שנקלעה לקשיים ותוך כדי השיחה גיל שיתף אותי על הפרוייקט המקסים. עלתה הצעה שגם תלמידים מבית הספר יגיעו לתת יד ומבחינתי בכל דבר טוב שתורם לתלמידים ולקהילה – אני מיד משיבה בחיוב. חשבתי לנכון להראות לילדים דרך נוספת שהיא כל כולה תרומה לזולת”.

מי שמלווה את הפרויקטים הללו מקרוב היא אפרת אברהם מנהלת אגף קהילה ושירות לתושב בעיריית לוד. לדבריה, “הפרויקט הזה מיוחד במינו ומרגש כל פעם מחדש כאשר הרעיון הוא להיטיב עם אוכלוסייה קשת יום, לשפר עבורם את איכות החיים בכך שהבית בו הם מתגוררים נצבע, לעשות להם טוב על הלב. בפעם הזו בחרנו יחד עם מנהל הרובע קובי הרוש את הרחוב המתאים לצביעה, שכן בעתיד הקרוב בכוונת העירייה לשפר את חזות העיר בשכונה זו. חשוב לנו לסייע לתושבים ולהירתם גם במקרים שבהם לא מדובר בשטח ציבורי אלא בשטח הפרטי ולו רק מהרצון שיהיה להם טוב יותר”.

אברהם ציינה עוד כי הירתמות העירייה ברכישת ציוד לצביעה מתקציב השכונות אשר בראש האגף עומד גיל חדד, המייעד את התקציב עבור יוזמה זו, כבר הפעם החמישית, בפעמים הקודמות אגב, נרתמו חיילים ותלמידי מכינות נוספות לבצע את משימת הצביעה.

בפתח היום הודה גיל חדד לצוות שמלווה אותו: קארין דניאלס, שירלי בן אני, יפית שחר, אפרת אברהם וקובי הרוש. לאחר מכן אמר חדד לחדשות 08: “זהו פרויקט צביעה בשכונות הוותיקות ה-5 במספר השנה. לאחר הפרויקטים ברמת דוד ברוך, גבעת הזיתים רחוב גלעד ואבא אחימאיר – הגענו היום לשלמה המלך והיד עוד נטויה, הרצון הוא כמובן להמשיך לשפר חזיתות בניינים ככל שבאפשרותנו לטובת תושבים בשאר השכונות – זה עושה טוב לתושבים שאנחנו חושבים עליהם ואנחנו נמשיך, כמובן בתמיכת ראש העיר יאיר רביבו, לסייע ולעזור במה שצריך ככל שניתם. בהמשך, העירייה תכניס קבלני גינון לשטחים הפרטיים ותגבה מהדיירים עבור הגינון סכום סמלי בגובה 20 ש”ח על מנת לסייע ולטפח עבורם את הסביבה בשכונות ברחבי העיר. אני רוצה להודות לכל מי שהשתתף בפרויקט ולקח חלק”.

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן