news08.net/ads.txt

חדשות 08 מסקר בפניכם את משחק העונה| מרמורק פוגשת את הכח ר”ג

שבוע לפני משחק העונה אשר יפגיש את מרמורק מול הכח ר”ג, אנחנו בחדשות 08 מכינים אתכם למפגש הכי מסקרן במחזור העשירי.

הפועל מרמורק, עד כה עונה על הציפיות,כאשר הקבוצה ממוקמת במקום הראשון בטבלה, עם 22 נקודות, כאשר הכח ר”ג שנמצאת במקום השלישי דולקת אחריה עם 21 נקודות.

היכולת של האדומים קצת מקרטעת, כאשר במחזורים האחרונים חניכיו של סידי אינם מראים ניצוצות של כדורגל גבוה מאותם שחקנים איכותיים שנרכשו הקיץ. סביר להניח שהלחץ הגדול והכסף הרב שנשפך עושה את העבודה וכרגע הם מצליחים ללקוט נקודות במשחקים קריטיים שבהם הם כמעט ולא מופיעים למשחק.

ראיה לכך היה במשחק נגד עירוני אשדוד. עירוני הגיעה למשחק חבולה ופצועה לאחר שרשרת הפסדים, וקבוצה שעל הנייר מרמורק לא אמורה להסתבך. אך ברוב דקות המשחק השליטה הייתה של הצהובים שנתנו תצוגה מרשימה, אך ככל שהדקות נקפו, שחקני מרמורק הבינו שהמקום הראשון יכול לחמוק מהם, והצליחו בדקות האחרונות של המשחק להכניע את שוערה של עירוני, גל אנגלשטיין, בשער מרהיב במספרת של תום מדהלה.

לאחר כשבוע התארחו אצל אזור החלשה והשיגו ניצחון נוסף ולא משכנע שגם כאן השאיר את אוהדי מרמורק מתוחים עד דקות הסיום.

כעת ניצבת הכח ר”ג, שמוכיחה לא פעם, שסגל צעיר ואיכותי אכן יכול להוות הצלחה.

הסגולים לעומת האדומים, מציגים יכולת די טובה אך בעיות במועדון כגון משכורות שלא שולמו, מהוות תפנית גדולה האם השחקנים ימשיכו להציג את אותה יכולת.

שבוע לפני המשחק המסקרן, וסקרנות רבה מהמשחק הפיקנטי שמחכה לנו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן