news08.net/ads.txt

חדשות 08 | מקסים: עיריית רחובות נצבעה בסגול

חדשות 08 רחובות | לכבוד חודש המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות נצבעה עיריית רחובות בסגול

בחודש דצמבר מציינים ברחבי הארץ את חודש המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. לכבוד החודש ומתוך רצון לעורר שיח ומודעות לנושא בניין העירייה נצבע הערב בצבע הסגול, הצבע שנבחר לפני למעלה מעשור ללוות את המאבק לשיוויון זכויות אנשים עם מוגבלות.

ההחלטה להאיר את בניין העירייה בשבוע הקרוב בצבע הסגול היא יוזמה משותפת של חברת מועצת העיר המחזיקה בתיק אוכלוסיות מיוחדות, אורית שרגאי וסגן ראש העיר יניב מרקוביץ’.

בשנים האחרונות הובילה עיריית רחובות באמצעות האגף לשירותים חברתיים וביוזמתה של חברת המועצה אורית שרגאי אינספור פעילויות מגוונות לטובת תושבים עם מוגבלויות בכל הגילאים ובנוסף נעשים מאמצים רבים לשלב אנשים עם מוגבלויות באירועים עירוניים; תושבים עם מוגבלויות הוזמנו לביקור מיוחד מאחורי הקלעים של פסטיבל הפסלים כדי להנגיש ולהתאים להם את החוויה, באירועי סוף הקיץ בפארק המייסדים הוקם מתחם שקט מיוחד וייעודי לאנשים מוגבלויות, במרוץ הלילה החברה העירונית יצרה מקצה קצר וייעודי לאנשים עם מוגבלויות שונות, באירועי הקיץ בשכונות הוקמו מתחמים שקטים לילדים עם מוגבלויות, ובנוסף העירייה והחברה העירונית יצרו יום ספורט מיוחד ומותאם לאנשים עם מוגבלויות.
כל הפעילויות הללו נעשו בשיתוף פעולה מלא עם רשת חוויות והחברה העירונית.

גם בחנוכה הקרוב מוזמנים תושבי רחובות המיוחדים למופע ייעודי של מחזמר חנוכה מבית היוצא של בימת הנוער – פיטר פן

להרשמה למופע לחצו >>
https://forms.gle/fgTrJ9evrrrds5xr8

צילום: דוברות עיריית רחובות | צילום אורית שרגאי: חנה נודלמן פוסט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן