news08.net/ads.txt

חדשות 08 רחובות | כך מצדיעים לצוותים החינוכיים בעיר

בימים אלה עלה לשילוט החוצות קמפיין פרסומי נרחב ברחובות המוקיר את תרומתם של עובדי החינוך

“יום המורה” מצוין ברחבי ישראל כיום הוקרה למורים בישראל. ברחובות מזה זמן מציינים אותו כיום ההצדעה לצוותי החינוך על שלל תפקידיהם: למורות, למורים, למנהלות ולמנהלים, לגננות, גננים, סייעות, וכם צוותי המינהלה כמו מזכירות ואבות בית ולכל צוותי החינוך וההוראה, על עבודתם המסורה והשקעתם בחינוך דור העתיד במהלך השנה כולה.

כמידי שנה בבתי הספר השונים בעיר יוקירו תודה למורים בדרכים שונות וקיימו פעילויות בשיתוף הנהגת ההורים ומועצות התלמידים. מערכת החינוך ברחובות נחשבת לטובה בישראל, עם פרס החינוך הארצי שבו זכתה אשתקד ושלל פרסי חינוך והישגים בולטים ברמה הארצית של מוסדות החינוך בעיר. במינהל החינוך מאמינים כי לצוותים החינוכיים שעומדים מאחורי התלמידים יש חלק משמעותי מאוד בהישגים אלה. מינהל החינוך בעירית רחובות מציין יום זה, יחד עם הצוותים החינוכיים ומוקיר אותם על עבודתם במשך כל ימות השנה.

לשם כך יזמו בעיריית רחובות קמפיין פרסומי נרחב הכולל שילוט חוצות, אשר ממחיש את תרומתם של עובדי החינוך לתלמידים בעיר. החגיגות ייפתחו בתאריך 15.12.22 בהפתעה שתשלח ממינהל החינוך בעיריית רחובות ישירות באמצעות SMS לטלפונים הניידים של הצוותים החינוכיים בעיר: שובר למימוש באפליקציית BUYME. המתנה הסימלית מוענקת כאות הערכה ותודה על עבודתם הנאמנה, הערכית, המסורה והיומיומית עבור תלמידי העיר.

רחמים מלול ראש העיר: “כמי שעסק בחינוך בעבר, זהו יום חג בעיני, ואני שמח שיש לנו את האפשרות לומר תודה לאנשי החינוך בעיר שעובדים לילות כימים למען הילדים שלנו במטרה להעניק להם את הכלים והכישורים הנדרשים. אני מעריך כל עובד ועובדת שתורמים לעשייה המשמעותית ומודה להם על השקעתם”

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: “הצוותים החינוכיים הם אלה שמצעידים את החינוך קדימה ולהם יש חלק משמעותי בהישגים המרשימים של מערכת החינוך העירונית. היום הזה הוא הזדמנות מצוינת עבורנו להוקיר אותם ולומר תודה לכל הצוותים שפועלים בעיר על חריצותם, עבודתם הקשה וההתמדה שלהם לאורך השנים”.

מנהלת מינהל החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “לצוותי החינוך מגיעות מילות תודה ופרגון בכל יום ויום על עבודתם. אין עבודה חשובה ומשמעותית יותר מעבודת חינוך למען העתיד של כולנו. עשיה חינוכית דורשת סבלנות, יצירתיות ומקצועיות, ואנחנו מצדיעים לכל אנשי החינוך בעיר על ההשקעה והנתינה האינסופית שלהם”.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן