news08.net/ads.txt

חדשות 08 רחובות | מדוע זכו אוריה ברזילי, עירן גיאת, בת שבע קטוע, תמר קרן ספיר ונטלי רויזמן לעובדים המצטיינים של העירייה?

אוריה ברזילי, עירן גיאת, בת שבע קטוע, תמר קרן ספיר ונטלי רויזמן נבחרו לעובדים המצטיינים של עיריית רחובות
עיריית רחובות - מבנה העיריה

בימים אלה נבחרו העובדות והעובדים המצטיינים לשנת 2022 בעיריית רחובות. בהתאם לנוהל העבודה בנושא, נשלח לכל המנהלים בעירייה “קול קורא” למשלוח המלצותיהם על עובדות ועובדים מצטיינים במחלקות ובאגפים השונים. ההמלצות שנשלחו הובאו בפני וועדה ציבורית בראשות שוקי פורר, לשעבר ראש העיר רחובות שהיה נציג הציבור ובה היו חברים גם מנכ”ל העירייה מאיר דהן, סמנכ”ל משאבי אנוש בעירייה, גלית אנגל, יו”ר וועד העובדים, רמי מדהלה, וכן יועמ”ש העירייה, מיכל דגן ומבקר העירייה, נפתלי אקרמן. חברי הוועדה בחנו את ההמלצות שהתקבלו, ובחרו מתוכן חמישה עובדות ועובדים מצטיינים. הטקס הרשמי שבו יוענקו התעודות והפרסים ייערך ביום ראשון, 18.12 , כד’ בכסליו, נר ראשון של חנוכה, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מנכ”ל העירייה, חברי מועצה, העובדים ובני המשפחות ואף יהפוך למסורת.

ראש העיר, רחמים מלול: “בחירת העובדים המצטיינים אינה דבר של מה בכך. נאמנות, מסירות והשקעה הם ערכים שראוי לעודד. מטרתנו היא להוקיר את הטובים שבטובים כדי להוקיר אותם על עבודתם ולהביא לשירות טוב יותר עבור תושבי רחובות”.

מנכ”ל העירייה, מאיר דהן: “חיזוק מצוינות בקרב העובדים ועידוד יזמות ושירותיות הם יעד ברור של העירייה. בהמשך להחלטת מועצת העיר ביצענו תהליך שקוף מול המנהלים והעובדים בהשתתפות וועד העובדים ונציג הציבור”.

גלית אנגל, סמנכ”ל משאבי אנוש: “ההון האנושי בעיריית רחובות אינו מובן מאליו. העובדות והעובדים מבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר תוך השקעה ניכרת מעבר לנדרש, ותוך הפגנת מצוינות. אנחנו גאים מאוד להכריז על העובדות והעובדים המצטיינים לשנה זו- הבחירה הייתה קשה, וטוב שכך”.

רמי מדהלה, יו”ר וועד העובדים ומנהל אגף השכונות: “בשם העובדים, אני מודה להנהלת העירייה על היוזמה המבורכת הזו ועל שיתוף הפעולה. תהליך שכזה אשר מבליט עובדים מצטיינים, מגביר עוד יותר את המוטיבציה של העובדים ומשפר כמובן את השירות לתושבים”.

אוריה ברזילי, קצינת ביטחון, מחלקת ביטחון ובטיחות, אגף ביטחון, חירום ומוקד עירוני
אוריה מפגינה יכולות גבוהות של הבנת המערכת , ראיה רחבה , עבודת צוות ומציאת הדרך הנכונה והאפקטיבית לתפקוד יעיל של כלל הגורמים המעורבים. אוריה ” דוחפת” קדימה בכל בכוח את הקב”טים וסוחפת אחריה את אלה שעובדים לצידה, מסייעת גם כאשר מדובר בנושאים שאינם תחת אחריותה האישית, תוך גילוי מעורבות גדולה. היא מתפקדת בצורה מקצועית ביותר, כל פנייה שמגיעה לאוריה מקבלת התייחסות יסודית וללא קיצורי דרך. יכולותיה הבולטות של אוריה באו לידי ביטוי כמנהלת האבטחה של אירועי יום העצמאות בדגש על האירוע המרכזי. היא ניהלה ומנהלת את האבטחה באירועי תרבות רבים, בהם משתתפים אלפים ועשרות אלפים. בנוסף, היא נבחרה לבצע הדרכות מחוזיות במשרד החינוך לקב”טים , משלחות לחו”ל, מנהלי קייטנות ועוד כדוגמא לעבודה מסודרת ומקצועית.

✅ עירן גיאת, מנהל מחלקת אכיפה עירונית, אגף התנועה פיקוח שילוט ושיטור עירוני
עירן מנהל את השיטור העירוני בעיריית רחובות במקצועיות רבה, ובשנתיים האחרונות השיטור העירוני זכה במקום הראשון מכל הערים בישראל. מדובר בתפקיד קשה ומאתגר 24/7 , והוא עושה זאת על הצד הטוב ביותר יחד עם שמירה על אדיבות תמידית. עירן מקבל משימה ומבצע אותה באופן יסודי תוך עמידה בלוחות זמנים, ושיתוף פעולה פורה עם המשטרה וכל הגורמים המעורבים. ערן מוכשר, מסור ולוקח על עצמו אחריות באופן גורף, ותמיד תורם ומייעל לתת פתרונות עם המחשבה הייחודית שלו. ערן מנהל שדואג לעובדיו, מאוד מוערך ע”י עובדיו. עירן מנהל את היחידה על הצד המקצועי הטוב והאדיב ביותר.

✅ בת שבע קטוע, סגנית מנהל מחלקת הגביה באגף המיסים
בת שבע מתפעלת את כל מערך קבלת קהל של אגף המיסים בתחומים המגוונים והרבים ביותר באגף. היא עומדת בלחצי עבודה עצומים בשלווה ובמאור פנים , ערנית ומאתרת תקלות תוך כדי תנועה, מיישמת את תהליכי החדשנות באגף באופן רציף ושותפה מרכזית לצוות החשיבה לחדשנות באגף.
בת שבע היא יצירתית ומסורה לעבודה ורואה את תפקידה כמשימת שליחות לשרת את תושבי העיר גם בשעות חריגות. היא מסודרת ומעמיקה להבין תהליכים ומשמעויות הרוחביות שלהן, צופה פני עתיד ויוזמת פתרונות. נעימת הליכות לתושבים ולעובדים ויעילה.

✅ תמר קרן ספיר, בודקת תוכניות, אגף הרישוי והתכנון, מינהל הנדסה
תמר עושה ומבצעת את משימותיה במסירות, ביעילות, ברהיטות, והכל בחיוך ובנעימות.
היא ביצועיסטית מהשורה הראשונה, מצטיינת בכל תחום בו היא עוסקת, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. נוכחותה משרה אוירה נעימה, ויכולותיה המקצועיות הינן עמוד הענן לפני המחנה.

✅ נטלי רויזמן, עובדת סוציאלית במרכז דל”ב למניעה ולטיפול באלימות במשפחה, האגף לשירותים חברתיים
נטלי אשת מקצוע מן המעלה הראשונה, קיים בה שילוב סינרגטי של ידיעה מקצועית מגוונת, לצד יכולות אנושיות ואישיות יוצאות דופן. נטלי תורמת את חלקה המשמעותי במיגור תופעות האלימות במשפחה: נטלי הקימה במכרז דלב את היחידה לטיפול בילדים החשופים לאלימות, מטפלת בהצלחה מרובה בילדים ומלווה בהדרכה הורית את הוריהם. לאורך השנים צברה אין ספור סיפורי הצלחה טיפוליים וסייעה לאנשים רבים לצאת ממעגל האלימות. נטלי יוצרת סביבה אוירה חיובית בעלת יכולת גבוהה לאמפטיה והכלה , רגישה לסביבתה מייצרת שיתופי פעולה עם גורמים שונים על מנת לקדם את שירות המרכז ואת הפונים אשר בטיפולה.

צילום: אולפני רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן