news08.net/ads.txt

חדשות 08 רמלה, לוד | אלה שמות המנהלים שקיזזו חשבוניות בסך מיליונים

חדשות 08 | תושב רמלה ותושב לוד נאשמים בקיזוז חשבוניות פיקטיביות בסך 11 מיליון שקלים
כסף

אישום: מנהלי חברה קיזזו חשבוניות פיקטיביות בסך 11 מיליון ₪ 

 היחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים הגישה באחרונה כתב אישום לבית משפט השלום ברמלה כנגד שני מנהלי חברה שאחד מהם הוא גם בעל מניות ודירקטור בה. השניים, ביחד עם החברה, מואשמים בקיזוז חשבוניות פיקטיביות על סך למעלה מ-11 מיליון שקלים. החשבוניות הפיקטיביות, שהונפקו על שם עוסקים שונים, שימשו להפחתת חבות המס הכוללת של עסקי החברה בסכום של למעלה ממיליון וחצי ₪.

על פי כתב האישום, שהוגש ע”י עו”ד בלה פרנק-דילר בעקבות חקירה שניהלה יחידת חקירות מכס ומע”מ ירושלים, קיזזו הנאשמים, גאבר אבו כאשף – תושב לוד ואדהם אבו עאנם – תושב רמלה, במשך תקופה של שנה למעלה מ-20 חשבוניות פיקטיביות במסגרת דיווחי מע”מ של חברת “גמא הוד שירותים ואחזקה בע”מ” הרשומה במצליח. החשבוניות הונפקו על שם עוסקים שונים, אשר לא ביצעו או התחייבו לבצע את העסקאות המתוארות בהן.

כמתואר בכתב האישום רשמו הנאשמים את החשבוניות הכוזבות בספרי הנהלת החשבונות של החברה שניהלו, על אף שהעסקאות המתוארות בהן לא בוצעו, וזאת על מנת להפחית את מס התשומות הגלום בחשבוניות הפיקטיביות מחבות המס הכוללת שלהם. הם מואשמים גם בכך שניכו מס תשומות בלי שהיה להם לגביו מסמך כדין במטרה להתחמק מתשלום מס בנסיבות מחמירות וכן בכך שהכינו, ניהלו או הרשו להכין או לנהל, פנקסי חשבונות כוזבים.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן