news08.net/ads.txt

חדש באגף החינוך: קבוצה ייחודית להורי התלמידים ביחידה לקידום נוער

אוריץ

גם ההורים מקבלים שירות עד להצלחה: השבוע נפתחה קבוצת הורים מיוחדת ביחידה לקידום נוער במחלקת הנוער שבאגף החינוך

כ-30 הורים של תלמידי היחידה לקידום נוער הגיעו להרצאה שהעבירה אורית יוסף – מנחה מטעם בית הספר להורים. היחידה לקידום נוער ותוכנית היל”ה במחלקת הנוער שבאגף החינוך עוסקים בקידום נוער נושר ממסגרות ונוער בסיכון. בני הנוער מופנים ליחידה לקידום נוער ע”י קציני ביקור סדיר באגף החינוך, ומקבלים יחס אישי של עובד קידום נוער המלווה אותם עד בגרות מלאה .
היחידה מטפלת כיום בכ-180 בני נוער ברחבי העיר ומעניקה שרות הוליסטי אשר מקיף את מרבית צרכיו של הנער במישורים הדידקטיים, הרגשיים והחברתיים.

באירוע הושלם גם המישור המשפחתי, במטרה לחבר באופן מלא את הנער/ה לסביבה ולמשפחה בצורה מושלמת. אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות: “היחידה לקידום נוער מהווה מסגרת חינוכית עירונית, ומשלימה את המעטפת החינוכית העירונית במענים הייחודיים שהיא מעניקה. אנו שמחים להשלים את השירות גם עבור ההורים, על מנת להקיף את כל הצרכים של תלמידי היחידה באופן כולל”.

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: “קבוצות הורים מעניקות השלמה מלאה למודל החינוך ביחידה לקידום נוער, ומחברות בין התלמיד להוריו בצורה מיטבית, איכותית ומקצועית. עצם החיבור הזה מעניק לתלמידים תחושת שייכות, מסוגלות ויכולת להשפיע ובכך להביא להצלחתם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן