חדש באתר רשת חוויות: “האזור האישי”

 

משפרים את השירות: לקוחות רשת חוויות יכולים מעתה לעקוב אחר רישום לפעילויות, לקבל פירוט תשלומים, חיובים וקבלות ועוד מהאזור האישי שבדף הבית באתר רשת חוויות

לפני מספר חודשים השיקה רשת חוויות מערכת הרשמה מתקדמת וחדשנית המיועדת להרשמה לחוגים, צהרונים, תשלומי תל”ן ושירותי הרשת השונים. בימים אלו פתחה הרשת את “האזור האישי”, בו יוכלו התושבים לעקוב אחר רישום לפעילויות ופירוט על תשלומים וחיובים, הדפסת קבלות ועוד.

על מנת להשתמש במערכת על הלקוחות יהיה להירשם באזור האישי ולאחר מכן הם יקבל קוד זיהוי בהודעת סמס לנייד הקיים במערכת (של המנוי הראשי). המתעניין יקיש את קוד הזיהוי וייכנס למערכת. בפני הלקוחות יעלו שתי אפשרויות, האחת לקבל את רשימת החוגים והפעילויות אליהם הם רשומים והשניה, ללחוץ על כפתור של קבלות והחזרים, שם יופיע פירוט מלא של כל הסכומים אותם שילם השנה. ניתן יהיה להדפיס קבלות, לשמור אותן על שולחן העבודה ולשלוח למייל. כל זאת ניתן יהיה גם לעשות דרך הנייד.

את הפרויקט ניהלו צביקה מדהלה, מ”מ מנכ”ל רשת חוויות ודני אזולאי, חשב הרשת. לדברי עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומי שהוביל את יוזמת המערכת החדשה, “במסגרת שיפור השירות ללקוחות ופתיחת מוקד פניות הציבור, הושקע פיתוח רב במערכת און ליין, שתיתן מענה רוחבי ללקוחות בלחיצת כפתור. המערכת מתאפיינת בממשק נוח, מונגש וידידותי ואני מודה להנהלת הרשת שקידמה את הפרויקט”.

לכניסה לאזור האישי יש להכנס לאתר רשת חוויות www.havayot.org.il ולהקיש משמאל למעלה ב”אזור האישי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן