news08.net/ads.txt

חדש ב”חוויות”: שיתוף פעולה בין היחידה להתפתחות הילד ברשת והמרכז הרפואי “קפלן”

ילדים

הסכם לשיתוף פעולה מקצועי, משמעותי וחשוב בין היחידה להתפתחות הילד באגף הגיל הרך ברשת “חוויות” נחתם עם המכון להתפתחות הילד במרכז הרפואי “קפלן”, בהנהלת דר’ יובל שילון.

על פי ההסכם, יעניק המכון להתפתחות הילד בקפלן ליווי מקצועי לרבות סיוע שוטף בהדרכה מקצועית ליחידה הקהילתית להתפתחות הילד ברשת “חוויות” המרכזת את התחום הטיפולי בגיל הרך ונותנת מענה למכלול ההיבטים והצרכים ההתפתחותיים של הילדים ברחובות לרבות העשרה, הדרכה, מניעה, אבחון וטיפול בתחום המוטורי, השפתי, החברתי והרגשי.

הטיפולים ביחידה – הפועלת באישור ובפיקוח של משרד הבריאות ומוכרת על ידי קופות החולים – ניתנים באמצעות צוות רב מקצועי ומטפלים פרא-רפואיים. “מדובר בצעד חשוב ובמכפיל כוח משמעותי בעשייה הקהילתית של רשת חוויות בתחום התפתחות הילד בגיל הרך”, מסר יו”ר דירקטוריון “חוויות” והמשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’.

מכון התפתחות הילד ב”קפלן”

 

אסנת לוי מנהלת אגף הגיל הרך ברשת “חוויות” הוסיפה כי “אנו רואים חשיבות רבה וקפיצת דרך משמעותית עם החיבור וההתקשרות למכון להתפתחות הילד בקפלן כחלק מקידום המקצועי של היחידה וכן מחיבור הקהילתי לבית החולים הגדול באזור, אשר נותן מענה לתושבי העיר רחובות, אני מאמינה שעבודתנו המשותפת תיקח את מערך התפתחות הילד בעיר צעד משמעותי נוסף קדימה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן