news08.net/ads.txt

חדש במרכז הרפואי ברזילי: טיפול אישי בבריכה הטיפולית של מרכז השיקום

הרפואה המשלימה של המרכז הרפואי ברזילי עולה קומה: לרשות תושבי האזור הוקצו מרפאות חוץ לרפואה סינית ולרפואה סינית לילדים, במחירים מסובסדים, וכעת פותחת הבריכה הטיפולית של המרכז השיקומי את שעריה – החל מהשבוע ניתן לקבוע תור לטיפול פרטני, מקצועי, בבריכה הייחודית, בליווי מקצועי של פזיותרפיסט\ית.

פרופ’ יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי: “המרכז הרפואי ברזילי הוא בית למצוינות רפואית, וכחלק משירותי הרפואה המתקדמים שאנו מעניקים, לרווחת תושבי האזור, אנו מציעים רפואה משלימה איכותית. תחום חשוב זה שנחנך והוקם בברזילי בחזונו ויוזמתו של פרופ׳ חזי לוי – מרחיב כעת את פעילותו. אנו מזמינים את הציבור הרחב לקבוע תור וליהנות מטיפולים משלימים מקצועיים – שמבוצעים על ידי מטפלים מהשורה הראשונה בישראל”.

מחקרים מראים שהידרותרפיה – פעילות טיפולית בבריכה טיפולית – יש בה כדי למנוע התפתחות מחלות, או למנוע החמרה של בעיות רפואיות קיימות, ופעילות גופנית במים מתאימה לבניית עצם עבור הגיל השלישי, לשימור ולשיפור סיבולת לב-ריאה, ולמניעת נפילות.

הצוות המוביל של המרכז לטיפול משלים בברזילי כולל את ד״ר גלי שטופמן, רופאה MD, מנהלת המרכז לטיפול משלים בבית החולים ומטפלת ברפואה סינית ונועם עזרא, מטפל סיני מקצועי עם ניסיון רב בטיפול בכאב, סגן מנהלת המרכז לטיפול משלים. לקביעת תור: 5207*

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן