news08.net/ads.txt

חדש ברחובות: פרויקט “שינוי בינוי” לשיפוץ דירות למעוטי יכולת

שינוי בינוי קולאז
כך נראה אחד הבתים לפני השיפוץ בפרויקט שינוי בינוי. בקטן: חלק מהמתנדבים בפרויקט.

יש לכם יכולות טכניות ואתם רוצים לעזור? בואו לשמוע על פרויקט התנדבותי בכנס ההסברה, מחר- יום רביעי, 21.2.18 בשעה 18:30, במכינה הקדם צבאית בקריית משה.

ביוזמת חבר המועצה אמיתי כהן והגרעין התורני “אורות חנן” ובתמיכת אגף השכונות יחלו לשפץ דירות של משפחות מעוטות יכולת בקרית משה וברחבי העיר.

לאחר שלושה חודשי הכנה אינטנסיביים, ושילוב כוחות של מספר רב של גופים – יחל השבוע פרויקט התנדבותי רחב היקף ומשמעותי ביותר בעיר רחובות.
בעקבות ההצלחה של שיפוץ 3 דירות ע”י המכינה הקד”צ והגרעין התורני בשכונת קריית משה, זיהו בגרעין התורני את הצורך בפרוייקט רחב היקף והחלו לעבוד על הוצאתו לפועל.

עד כה גויסו 100 מתנדבים אשר מגיעים מהמכינה הקד”צ “שובו אחים, ישיבת “בית שלמה”, קרית החינוך אמי”ת המר, גרעין “אורות חנן” וכפר הסטודנטים בקריית משה.
הפרוייקט נתמך על ידי עובדי אגף השכונות, האגף לשירותים חברתיים ואגף מורשת ישראל וגרעינים תורניים. חלק מחומרי הבניין והצבע הדרושים לפרויקט הגיעו מחברת טמבור, ואת הפרויקט מלווה בהתנדבות מעצב הפנים טל קון .

על מנת לתת מענה הולם לכל הבקשות שמגיעות למארגני הפרויקט מטעם הגרעין, דרושים מתנדבים מקרב הציבור לפרויקט. כמו כן מבוקש סיוע נוסף בחומרי צבע, חומרי בניין, כלי צביעה בנוסף להתגייסות בפועל של תושבים ובעלי מקצוע לעבודה.

אמיתי כהן, חבר מועצת העיר: “לא בכל יום יוצא לדרך פרויקט בסדר גודל שכזה. אני שמח לראות את ההתגייסות של גופים רבים למען מטרה כל כך חשובה. למרות הפינוי והבינוי הצפויים בשכונה, גרים במקום תושבים יקרים בדירות המצויות במצב תחזוקתי ירוד, ואנו מבקשים לסייע להם. אני קורא לציבור להירתם ולסייע להצלחת הפרויקט. תודה גדולה לאגפים השונים שנרתמו ולכל המוסדות. תודה מיוחדת לרונאל ביבי מנהל המכינה הקד”צ והגרעין התורני בקריית משה על היוזמה וההובלה”.

אמיתי כהן, חבר מועצת העיר.

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: “אני מברך על שיתוף הפעולה עם סיירת השיפוצים שפועלת במסגרת המכינה והגרעין התורני. זהו רק חלק מהפרויקטים שהם יוזמים ומוציאים לפועל למען תושבי השכונות, והדבר מחמם את הלב”.

אבי מוזס, מחזיק תיק הרווחה: “אני רואה בשמחה את היוזמה של המכינה הקד”צ והגרעין התורני לקידום אוכלוסיות מוחלשות בעיר רחובות. אנו נמצאים לקראת חג הפסח חג שבו אנו מצווים לסייע לכל נצרך ונצרך ועל אחת כמה וכמה לתושבי העיר שלנו. יישר כוח לכל השותפים במשימה החשובה”.

אביב איטח, מחזיק תיק השכונות: “נמשיך לחזק את התושבים והקהילה בשכונות הוותיקות בכל התחומים, אנו שמחים להיות שותפים בפרויקט הזה”.

להשארת פרטים להשתתפות בפרויקט או להתנדבות : https://goo.gl/forms/YL7C4VTZCeUqkuy53 / רועי – 0543084097.

אירוע החשיפה יתקיים מחר, יום רביעי בשעה 19:30 במכינה הקדם צבאית ברח חרוצים 1 רחובות בבניין המכינה הקדם צבאית.

צפו בסרטון המתאר את פועלם של מתנדבי הפרוייקט:

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן