news08.net/ads.txt

חדש לתושבי רחובות: טעינת כרטיס הרב-קו ביחידת הדואר המרכזית בעיר

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לחברת דואר ישראל, מעתה ניתן לטעון את כרטיס הרב קו גם באופן פרונטלי ב-סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. תושבי רחובות יוכלו לטעון את כרטיס הרב קו ביחידת הדואר המרכזית שברחוב הרצל 165 רחובות.

שירות טעינת הרב קו בסניפי הדואר מאפשר לכלל אוכלוסיית המשתמשים בתחבורה הציבורית  להגיע לדואר ולבצע טעינה בקלות וביתר נוחות, באמצעות תשלום במזומן או בכרטיס אשראי. הטענת הרב קו בסניפי דואר ישראל מאפשרת גם לאוכלוסיות שאין להם גישה לאינטרנט ולעמדות ההטענה הדיגיטליות להטעין את הכרטיס בקלות ובנוחות מירבית.  בנק הדואר מאפשר לטעון חוזי נסיעה משותפים עבור כל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ.

אבי בלו, מנהל בנק הדואר, ציין כי לאור הצלחת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה והדואר בהנפקת  רישיונות רכב ונהיגה בסניפי הדואר, הוחלט להרחיב את הפעילות גם לטעינת כרטיסי הרב קו בסניפי הדואר ברחבי הארץ. “מדי שנה מתקיימים בסניפי הדואר כ-45 מיליון ביקורים. רבים מהלקוחות מגיעים לדואר באמצעות התחבורה הציבורית, וכעת הם גם יכולים להטעין את כרטיס הרב קו שלהם בעת ביצוע פעולות שונות בסניפים”, הוסיף בלו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן