news08.net/ads.txt

חובב צברי לאנשי הביטחון בכנס הקב”טים של מרכז השלטון המקומי: “אתם המגן האנושי שלנו ברשויות וביישובים”

“מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרי בטחון רבים מידי יום בזירות שונות בכל הארץ המהווים איום ממשי לחיי האזרחים ולשגרת החיים. בכל האירועים הללו אתם אנשי הביטחון, החירום וההצלה פועלים בשטח ונותנים מענה מיידי ובמציאות לא פשוטה, ומוכיחים בכל יום, שעה ושעה, עד כמה עבודתכם נחוצה ונעשית ברגישות, בזמינות הנדרשת ובמסירות אין קץ”. בדברים אלה פתח חובב צברי, ראש מועצת קרית עקרון את נאומו בכנס הקב”טים של מרכז השלטון המקומי. כזכור, צברי נבחר לכהן כיו”ר ועדת הבטחון של מרכז השלטון המקומי.

הכנס התקיים בירושלים במעמד חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות ויו”ר מרכז השלטון המקומי, שי חג’ג’, ראש מועצת מרחבים ויו”ר מרכז המועצות האזוריות, ראשי רשויות, אריה מור, סמנכ”ל ומנהל אגף בכיר במשרד החינוך, חיים נוגלבלט, יו”ר איגוד הקב”טים ומכובדים נוספים.

“עלינו לדאוג לכך שתקבלו את ההכשרה והכלים המתאימים והנכונים כדי להמשיך ולעשות את עבודתכם נאמנה ובצורה מקצועית, מדויקת בשעת חירום, אל מול כל איום שנידרש לו”, הוסיף צברי. “אתם המגן האנושי שלנו ברשויות וביישובים, הפגנת הסולידריות שלכם, והסיוע היומיומי מאפשר לנו ראשי הרשויות לקיים חיי קהילה ותרבות תוססים ולהמשיך בעבודתנו השגרתית כל העת”.

לקראת סיום הוסיף צברי: “ברצוני להודות שוב להנהלת האיגוד על בחירתי לתפקיד יו״ר ועדת הביטחון במרכז השלטון המקומי, אני מחוייב לתפקידי ואעשה כל שביכולתי לפעול ולהשפיע. ולכם קב”טים יקרים קבלו שוב את תודתי העמוקה על העבודה החשובה שאתם עושים מידי יום ברחבי הארץ”.

יצוין כי עיקר תחומי אחריותו של יו”ר ועדת הביטחון היא עבודה משותפת עם כלל גורמי החירום הלאומיים בשלטון המקומי ובהם: רשות החירום הלאומית, פיקוד העורף, משטרה וכיבוי אש, כמו גם משרדי הממשלה: המשרד לביטחון הפנים, משרדי הפנים, החינוך, הביטחון וצה”ל. בנוסף לכך לדאוג לעבודת מטה משותפת. לרבות, קיום עבודה משותפת עם הקב”טים ברשויות המקומיות סביב סוגיות הנוגעות בביטחון השוטף, ליווי והכנת הרשויות בזמני חירום ואבטחת מוסדות החינוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן