news08.net/ads.txt

חובב צברי: “עוד לא אמרתי נואש, לא הרמתי ידיים”

עשרות תושבי קריית עקרון מחו כנגד החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף המקומי כחלק ממהלך הדיגיטציה הרחב של הבנק

מראה עצוב במיוחד: עשרות תושבי קריית עקרון, רובם בני הגיל השלישי מחו בסוף השבוע על החלטת בנק הפועלים, שהינו היחיד ביישוב, שבמשך שנים נהנה מבלעדיות בקריית עקרון, לסגור ולעבור לבנקאות דיגיטלית. המפגינים הזועמים יצאו בקריאות לשר האוצר לקחת אחריות ולהתערב בנושא הרגיש, זאת לאחר שהשיח ומשא המתן מול ראשי הבנק לא צלח.

בין המפגינים ראש המועצה חובב צברי וחברי מועצה, שהניפו שלטים ועמדו לצד התושבים. צברי התבטא בכלי התקשורת ואמר: “לא המעבר לעולם הדיגיטלי הוא הסיבה שבנק הפועלים החליט לסגור את דלתותיו של סניף הבנק היחיד שפועל ביישוב קריית עקרון. לא זו הסיבה שהוא החליט להטיל גזר דין על גורלם של תושבי היישוב הוותיקים. אותו בנק הפועלים, שמשקיע מיליונים במיתוג “להיות ראשון זה מחייב” ואותו בנק שעומד מאחורי מיתוג “יום המעשים הטובים”, זה גם אותו הבנק, שברגע האמת הוכיח שהוא לא מחויב לא למעשים טובים ולא לאזרחי המדינה או לייתר דיוק – לאזרחי המדינה החלשים. אותם הוא לא “סופר”, רק את הכסף. זו האמת, זו הסיבה.

“אמנם קריית עקרון היא מועצה קטנה, אבל החלטנו להשמיע קול גדול בשם אותן אוכלוסיות חלשות. בחודשים האחרונים יצאתי למאבק למען הגיל השלישי והעולים ביישוב, פניתי לשר האוצר, למפקח על הבנקים ולנגידת בנק ישראל. הקמתי ‘מערך לחימה חברתי’ מול מעצמת בנק הפועלים, ונחשו מה? אף אחד לא התרגש, אף אחד לא קם בבוקר ואמר לעצמו ‘בוא נעזור לתושבי קריית עקרון הוותיקים ולעולים’. אבל יש לי תחושה ששר האוצר, שחרט על דגלו את הצדק החברתי, עוד יצטרף למאבק הצודק הזה. עוד לא אמרתי נואש, לא הרמתי ידיים. במקביל לשיחות עם הבנק ולניסיון לרתום את שר האוצר, אני מנסה לאתר את הבנק “הצדיק”, שכן יהיה מוכן לפתוח סניף בקריית עקרון, שכן רואה את עצמו מחויב לחלשים. דבר אחד אני מבטיח – ביום שבו לוותיקי קריית עקרון לא יהיה סניף בנק לצעוד אליו, אנחנו נצית את אש המאבק בכל רחבי הארץ, ולא יהיה קשיש אחד שיסגרו עליו שוב את הדלת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן