news08.net/ads.txt

שבוע הבא: חובת עטיית המסכות במקומות סגורים תבוטל, למעט בתי הספר

במגן ישראל בחנו את התחלואה לאחר הסרת מגבלת התו הירוק והסגול והחליטו כי המגבלה תבוטל. ההחלטה לא חלה על הילדים, אולם אם מגמת הירידה בתחלואה תרד, יתקיים דיון נוסף בנושא.

בעוד תשעה ימים, ביום שלישי, (15 ביוני), תבוטל חובת עטיית המסיכות גם בחללים סגורים. ההחלטה התקבלה בדיון שהתקיים היום (ראשון) התקיים דיון במגן ישראל בנושא, והיא תיכנס לתוקף כשבועיים לאחר שלא לחדש את התקנות הנוגעות לתו ירוק וסגול.

בדיון הוחלט, לפי שעה, להוציא מן הכלל את בתי הספר, והתלמידים ימשיכו לעטות מסכות. ההחלטה התקבלה כיוון שילדים טרם מחוסנים, אולם אם מגמת הירידה בתחלואה תרד, יתקיים דיון נוסף בנושא.

 

בוקר יצאה לדרך תכנית חיסון בני הנוער בגילאי 15-12 נגד נגיף קורונה בארבע קופות החולים, כחצי שנה מתחילת מבצע החיסונים בישראל. חלק מהקופות כבר הספיקו לחסן את ראשוני הנערים והנערות המתחסנים בימים האחרונים בחיסון של חברת פייזר. על פי נתוני משרד הבריאות, ישנם כ-600 אלף בני נוער בטווח הגילאים המדובר, הזכאים לחיסון בישראל, מתוכם אלפים שכבר קבעו תורים לחיסון בקופות מבעוד מועד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן