חוגגים את הקיץ עם רשת המתנ”סים בלוד

רשת המתנ”סים בעיר לוד, של החברה הארצית למתנ״סים, מקיימת במהלך הקיץ מגוון אירועים לילדים ולמשפחות. בתפריט: הצגות, סרטים, מופע סטנד אפ ואפילו ערב לכבוד ט”ו באב

הילדים והמשפחות בעיר לוד נהנים במהלך החופש הגדול ממגוון פעילויות, אירועים והופעות שיזמה רשת המתנ”סים בעיר לוד, השייכת לחברה הארצית למתנ”סים. אלפי מבקרים וילדים צפו בהופעות במהלך השבועות האחרונים.  

 

במתנ”ס גני יער התקיימה חגיגת קיץ של גיבורים ונסיכות כולל מתנפחי מים ממותגים (גלגלים, כדורים ועוד), דוכני מזון, די ג’יי, הרקדה, תחרות ריקודים נושאת פרסים ומגלשות על המים. כל משתתף קיבל וופל בלגי וקרטיב.  

בנוסף, במסגרת פסטיבל הצגות הילדים הועלתה במתנ”ס גני יער ההצגה “טרופותי” של תיאטרון אורנה פורת.  

במתנ”ס גני אביב הועלתה ההצגה “מחסן השטוזים של דתיה”, גם הוא של תיאטרון אורנה פורת. משחקי המילים של דתיה בן דור המשולבים בשיריה האהובים והמוכרים לילדים. לפני כל הצגה התקיימו פעילויות מהנות וצבעוניות למשתתפים.  

גם בהיכל התרבות בעיר היו מספר אירועים,: הוקרנו הסרטים החדשים “ההילולה” ו”ספיידרמן: ברחבי ממד העכביש” כולל פעילות בנושא איש העכביש וגם פתחו את פסטיבל הצגות הילדים עם “חלום ביאליק”, מופע ששילב שירי ילדות קסומים ומיועד להורים, ילדים וסבים סבתות.  

בנוסף, הועלה המופע השני במסגרת המנוי המצחיק 3: בן בן ברוך הצחיק במופע סטנדאפ כשדיבר על החיים, הנישואים, הילדים ומה שבניהם.  

בהיכל התרבות ציינו גם את ערב ט”ו באב באווירה צרפתית עם יין משובח, קולינריה ומתוקים ושיאו של הערב היה טעימות מהמנות שהכין השף יהב קריטי.  

 לאירועי תרבות נוספים חפשו “אירועי תרבות לוד.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן  

צילום: רשת המתנ"סים בלוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן