news08.net/ads.txt

חוגגים עשור: תיכון ‘רמון’ במועצה המקומית גדרה ציין בטקס מרגש עשור להיווסדו

במעמד ראש המועצה יואל גמליאל, סגן ראש המועצה סהר רווח, מנהלת מח’ החינוך ענת קוך, מנהלות בית הספר בהווה ובעבר, סגל ההוראה, תלמידים, בוגרים והורים – ציין תיכון ‘רמון’ בגדרה ביום שישי האחרון עשור להיווסדו בטקס מרשים ומרגש. תיכון ‘רמון’, מרשת דרכא, הוקם בשנת 2009 כחטיבה צומחת. כיום לומדים במסגרת בית הספר השש שנתי כ-1300 תלמידים, הנתונים בידיהם המסורת של 120 אנשי צוות ההוראה.

במהלך השנה האחרונה ציינו בתיכון ‘רמון’ בשורת אירועים את שנת העשור, כאשר ביום שישי האחרון התקיים אירוע השיא – טקס חגיגי ומרגש בהשתתפות ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, נציגי מח’ החינוך במועצה בראשות ענת קוך, הנהלת בית הספר וצוות המורים בראשות מנהלת התיכון הגב’ חנה כהן,  מנהלת החטיבה העליונה, רונית מור, מנהלת חטיבת הביניים, רותי נעים, וסגניות מנהלת בית הספר מיכל אבן צור ואורית וויל, מאות בוגרים לשעבר, התלמידים בהווה, ההורים ועוד קרואים ומוזמנים.

לכבוד מיוחד זכתה המנהלת הראשונה של תיכון ‘רמון’, הגב’ סיגל שטרסנוב ואת האירוע הנחה אסף גרזי, בוגר המחזור הראשון של בית הספר. כל הדוברים בכנס העלו את הנס את ייחודו של בית הספר, הן במצוינות האנושית והן במצוינות ההישגית. “ערכי בית הספר- רגישות, מצוינות ונתינה, באים לידי ביטוי בחיי היום יום של התיכון”, הדגישה מנהלת בית הספר חנה כהן, בציינה את העובדה כי השנה זכה בית הספר בפרס החינוך מטעם ארגון המורים על עשייה חברתית.

עוד ציינו הדוברים כי איכות ואחוז הזכאים לבגרות העומדים על 92 עד מאה אחוז זכאים במהלך השנים. “ההצלחה שלנו היא ביטוי של שותפות, שילוב כוחות של צוות המורים, תלמידים, הורים, רשת דרכא וכמובן המועצה המקומית בהובלתו של ראש המועצה יואל גמליאל”, הדגישה כהן.

במהלך חגיגת העשור לבית הספר, נהנו המשתתפים מפעילות מגוונות ומהפעלות בדוכנים ותחנות שונות. אחד מרגעי השיא הייתה הופעתם של תלמידי מגמת המוסיקה שכללה הופעת בכורה עם המנון בית הספר, שנכתב והולחן במיוחד לרגל האירוע. התרגשות מיוחדת נרשמה כאשר למעלה מ-250 מבוגרי בית הספר, חלקם עדיין בשירות צבאי, זכו לקבלת פנים חגיגית ומפגש, לא פחות מרגש, עם המורים שלהם מהעבר.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן