חוג כדורגל ייחודי לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ברחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית גאות לפתוח לראשונה חוג כדורגל לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים לגילאי 18 ומעלה | החוג מתקיים בהובלת אגף הספורט בחברה העירונית ביחד עם הפורום לאוכלוסיות מיוחדות ועמותת “ספיישל אולימפיקס”

עיריית רחובות והחברה העירונית גאות ושמחות לקדם חוג כדורגל שמיועד לאוכלוסייה עם צריכים מיוחדים מתוך תפיסה של שילוב מיטבי של האוכלוסיות המיוחדות בעיר בכלל ובחוג כדורגל בפרט. החוג מתקיים בהובלת אגף הספורט בחברה העירונית ביחד עם הפורום לאוכלוסיות מיוחדות ועמותת “ספיישל אולימפיקס”

החוג מתקיים בהובלת אגף הספורט בחברה העירונית ביחד עם הפורום לאוכלוסיות מיוחדות, את קבוצת החוג יאמן איציק ראובן, מאמן כדורגל מקצועי מוסמך ובעל ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. החוג יתקיים פעם בשבוע, בימי שישי, החל מספטמבר 2023, במגרשי הכדורגל ליד המרכז לספורט ונופש וייסגל. עלות החוג: 100 ₪.

לשאלות נוספות ניתן לפנות למאמן איציק ראובן בטל’ 050-6661044 ניתן להירשם בלחיצה כאן

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש: “החברה העירונית מקדמת תפיסה של שילוב מיטבי של אוכלוסיות מיוחדות במגוון האירועים, התרבות והספורט בכלל ועכשיו גם בחוג כדורגל. זו מטרה חשובה מאין כמוה ואני מזמין את האוכלוסיות עם הצרכים המיוחדים לבוא להירשם וליהנות מחוג איכותי”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן