news08.net/ads.txt

חודשיים לאחר החתונה – האשה דורשת גט, וזו הסיבה

“בעלי לא עמד בהבטחה שנתן לי לפני החתונה ובחר רב אשכנזי לחופה”

חודשיים בלבד אחרי החתונה טוענת האישה: “בעלי לא עמד בהטחה הכי בסיסית שנתן לי לפני החתונה ובחר את הרב האשכנזי מבית הוריו לחופה ולא כמו שסיכמנו”. האישה צעירה בת 31 נישאה לבן זוגה אחרי הכרות בת שלוש שנים. “הוא ידע מי אני. הוא ידע את הקשר שיש לי לאמא שלי ואת האחריות שיש לי כלפי האחים הקטנים – ובכל זאת דקה אחרי החתונה הוא התהפך”.

עם הטענה המרכזית הזו התייצבה האישה במשרדם של עורכי הדין שרין ואורן סולן וגוללה דרמה שאלמלא היא היתה אמיתית אפשר היה לעשות ממנה סוג של מערכון. כאמור החתונה נערכה בינואר השנה, באירוע מושקע  במיוחד. על פי הסיכום, כך לפחות לפי האישה, הרב שאמור היה להשיא אותם היה רב ספרדי. “היה חשוב לי שהורי והאחים שלי יראו שאני כבת בכורה שומרת ומכבדת את ההורים ובעיקר את אבא שלי שהוא איש חובש כיפה”.

רק רבע שעה לפני החופה, התברר לכלה כי הרב שישיא אותם הוא רב אשכנזי. “אבי שמר את זה בלב ולא התלונן באירוע כי לא רצה לפגוע בי, אבל הוא נפגע עד עמקי נשמתו”. האישה סיפרה עוד לעו”ד סולן, כי בעלה התחייב בפניה שבשנה הראשונה, לאחר הנישואים הם יתגוררו ביחידת הדיור של הוריה, הצמודה לדירתם, כדי שהיא תוכל לעזור לאחיה הקטנים. אחרי חודשיים הודיע הבעל לאשתו כי הוא שכר דירה והוא מבקש שתעבור איתו לדירה ששכר אחרת הוא יעזוב לבד.

הבעל אמר להגנתו כי אשתו לא משחררת את הוריה. “הם לא זקוקים לה כמו שהיא כנראה זקוקה להם. זו גם הסיבה שסירבה שנעבור לגור יחד לפני החתונה, אבל עכשיו אחרי ששמעתי את הטענות שלה, אין לי מה לחפש איתה”.

עו”ד סולן הדגישה כי העילה לגירושין אינה מספקת והדבר עלול לעורר קשיים בבית הדין הרבני אם הבעל יתנגד. בני הזוג נשלחו כמקובל ליישוב סיכסוך ורק בתום ההליך יוחלט אם להגיש תביעת גירושין. האישה מוותרת על הכתובה מה שעשוי להקל מול בית הדין הרבני.

◼️ לקבוצת החדשות הכלליות (פרסומים ראשונים, ריקולים, ידיעות חשובות) – לחצו כאן

◼️ לעדכונים במצב חירום >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן