news08.net/ads.txt

חודשיים לאחר הפרשה הבלעדית שפורסמה ב”רחובות היום” והסעירה את העיר: כתב אישום הוגש כנגד הפורץ הממשש, בן 36 מנס ציונה – הסיפור המלא

שודד

לאחר פעילות מסועפת של צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל, הוגש היום (שלישי) כתב אישום ובו תשעה אישומים, נגד ספיאן אבו זעילה, בן 36 מנס ציונה, בגין ביצוע סדרת התפרצויות לבתים ברחובות, גניבת רכוש רב וביצוע מעשים מגונים בנשים המתגוררות בבתים אליהם פרץ.

תחילתה של החקירה, בראשית חודש אוגוסט השנה, עת התקבלו תלונות על מספר אירועי התפרצות לבתים ודירות ברחובות בהן נהג הפורץ, בחלק מהמקרים, לבצע מעשים מגונים במתלוננות המתגוררות בבתים אליהם פרץ. על פי כתב האישום, באחד המקרים, פרץ הנאשם לדירת קרקע ברחובות ונכנס לדירה דרך חלון חדר האמבטיה, באותו הזמן ישנה בעלת הדירה על הספה בסלון הבית כשלצידה ישנה ביתה בת השמונה . הנאשם התיישב לצידה על הספה, וביצע בה מעשה מגונה. צעקותיה של בעלת הדירה הבריחו את הנאשם מהמקום.

במקרה אחר, על פי כתב האישום, פרץ הנאשם לבית פרטי ברחובות, נכנס לחדר השינה של ההורים הישנים התיישב לצידה של האישה הישנה, וביצע בה מעשה מגונה. האישה שנבהלה, התעוררה והבריחה את הנאשם שהשליך מידיו תוך כדי מנוסה רכוש שגנב מהבית. עוד עולה מכתב האישום, כי במקרה נוסף, פרץ הנאשם לבית פרטי ברחובות, נכנס לחדר השינה בו ישנו בני הזוג הגרים בבית, התיישב לצד האישה, וביצע בה מעשה מגונה. גם במקרה זה, צעקותיה של האישה הבריחו את הנאשם שהשליך מידיו את הרכוש שגנב מהבית.

החשוד נעצר ב-8 באוקטובר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. כאמור, היום הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעוצרו עד תום ההליכים, בגין התפרצות למקום מגורים, מעשה מגונה באדם, גניבה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

***

כזכור, שלושה שבועות חלפו מאז פרסמנו בלעדית את פרשת “הפורץ הממשש” ולאחר שהמשטרה החליטה לסגור את התיק – החליטה תושבת העיר לשפוך אור על הפרשה ולהוציא את האמת של הקורבנות, מנקודת מבטה ופרסמה את כל האמת לפרטי פרטים. היא עשתה זאת אחרי שהמתינה להתפתחויות מצד המשטרה – שתתפוס את הפורץ וסוטה המין שעל זהותו כבר עלתה – ואז קיבלה מכתב שבו צוין “התיק נסגר מהסיבה שהחשוד לא ידוע”. עכשיו היא מזהירה את הציבור פן יקרה הגרוע מכל.

הכתבה על הפורץ הממשש מה-21/8/17 ב-רחובות היום

“לפני כשבועיים וחצי פרצו לנו הביתה, בשעה 1 וחצי בלילה, אני התעוררתי ממגע של יד זרה. למזלי התעוררתי וראיתי אדם זר בחדרי, כמובן שצעקתי מה שגרם לו לברוח מביתנו – לא לפני שלקח לנו את הארנקים והמשיך לדרכו. עומר ואני לא שמענו אותו יוצא וחששנו שהוא מתחבא בבית. התקשרתי למשטרה בחרדה ותוך כמה דקות הגיעה ניידת שסרקו את הבית וראו שהנבלה ברח.

“אחרי לקיחת עדות מעומר וממני שאלתי את השוטר למה לדעתו הוא נכנס לחדר השינה ועוד נגע בי? על השולחן בפינת האוכל היה את כל מה שחיפש. השוטר סבר בגמגום שזה לבדוק שאני ישנה עמוק… מה שהרגיע אותי באותו רגע (בהמשך הבנתי שהוא רצה לפגוע בי). אחרי זה עומר אמר לו “אתה לא נראה מופתע. אתה חושד במשהו או במישהו?”. השוטר אמר לו: “כן, אנחנו יודעים מי זה היה. התלבשה על השכונה שלכם חוליה של בדואים – כבר דווחו כמה פריצות”.

“לפני שיצאו השוטרים הם ביקשו מאיתנו לא לגעת בחלון ובמדף בהם הוא נגע כדי שמז”פ יבואו לקחת טביעות אצבעות (משטרה יקרה אני עדיין מחכה). פה לא נגמר הסיפור של האפס הקטן. לאחר מספר ימים מדווחת עוד פריצה בשכונה – דפוס זהה רק שהפעם הפורץ לא הסתפק בלגעת הוא ממש חתר לפגיעה מינית. לא אלאה אתכם אבל היו עוד כמה מקרים בשבועיים האחרונים – דפוס זהה בערך באותם שעות. השיא של הסיפור התרחש בשישי שעבר בחמש בבוקר הפורץ חזר לרחוב שלי ופרץ לבית הצמוד אלינו שם הוא פגע מינית באם ובבנה בן ה11, אחרי צעקות של האם הוא ברח מהבית. אחד השכנים נתקל בו במנוסה ועצר אותו – תוך כדי הוא מבין שהוא פרץ לשכנה הביתה הוא התעמת איתו והפורץ הצליח לנוס. הגיעו שוטרים’ שוב עדות ובלבולי שכל.

“ואז מתברר שידוע להם מי הפורץ. השוטר אומר לנו ‘אנחנו יודעים מי הוא, ואנחנו מנסים ללכוד אותו ללא הצלחה’. הוא מראה לנו תמונה שלו, שני השכנים מאמתים שאכן בו מדובר, אני מתארת לשוטרת את קלסתר גופו האחורי המדויק, השוטרת מאמתת ואומרת לנו זה אותו בחור הדפוס זהה וגם התיאור. בינתיים הנבלה מהתל במשטרת רחובות ומכניס לחרדה את כל הסביבה – כרגע הוא פועל בשכונה לידינו וגם שם הוא מבצע את זממו. הבחור הוא פליט אריתראי מוסלמי (בדואי) העונה לשם אבו זיאד שאגב, יש לו כבר עבר של עבירות מין (לא ברור למה משאירים נבלה כזאת בארץ). אבל פה הקרקס לא נגמר. אתמול אנחנו מקבלים מכתב ממשטרת רחובות, שבו כתוב שתיק התלונה על הפריצה נסגר כי “החשוד לא ידוע. אז משטרה יקרה, החשוד מאוד ידוע אתם פשוט לא יודעים לעשות את העבודה שלכם! אילו הייתם טורחים להגיע לקחת טביעות אצבעות הייתם מאמתים את זה. תושבי רחובות היקרים שימרו על עצמכם כי המשטרה לא ממש עושה זאת בשבילכם! זה רק עניין של זמן עד שהוא יצליח לאנוס פה מישהו וזה לא משנה לו אם זה איש או אישה ואפילו ילדים וזקנים! וגם אז המשטרה תסגור את התיק בשקר כלשהו של “חשוד לא ידוע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן