news08.net/ads.txt

חודש אחרי שהתמוטט: ירון גדסי ערך סעודת הודיה עם הפראמדיקית והחובשת שהצילו אותו

חדשות 08 רחובות | התמוטט ברחוב וניצל בזכות פעולות החייאה

כולם זוכרים את הסיפור הזה: לפני כחודש בזמן שעשה קניות בסופר הקרוב לביתו ברחובות – החל ירון גדסי (64) לחוש ברע. הוא הספיק לשלם על הקניות ולצאת לנוח על הספסל בחוץ כשלפתע הרגיש קושי משמעותי בנשימה. עובדי הסניף מיהרו לחייג למוקד 101 של מד״א והזעיקו עזרה.

חובש רפואת חירום נתי פרחמאנד וחובשת מד״א בשירות לאומי שירה בוני שהגיעו למקום החלו לבצע בדיקות רפואיות והעניקו לירון טיפול רפואי ראשוני. כשהגיעו למקום צוות הניידת לטיפול נמרץ בראשות הפראמדיקית ליאם סיון אלבז, יחד עם החובשים אריק חזון ומרום גוזקביץ׳, החל מצבו של ירון להידרדר. במהלך הפינוי לבית החולים ירון איבד את הכרתו והצוות החל מיד בפעולות החייאה שכללו עיסויי לב וכעבור מספר דקות ליבו שב לפעום. צוות מד”א פינו את ירון לבי”ח קפלן שם הרופאים המשיכו בטיפול הרפואי ולהפתעת כולם – התעורר ירון מספר ימים לאחר מכן, בזכות הטיפול הרפואי המסור של צוותי מד”א והרופאים בבית החולים ללא נזק מוחי.

ירון ערך סעודת הודיה בביתו שברחובות, והזמין את צוות מד״א הפראמדיקית ליאם סיון אלבז וחובשת מד״א בשירות לאומי שירה בוני.

במהלך הסעודה אמר גדסי: ״זו התרגשות מאוד גדולה עם הרבה דמעות. תודה רבה לכן – אתן מלאכיות. בכל פעם שאני נזכר במה שקרה לי אני מבין כמה מזל היה פה. כולכם – כל אנשי מד״א שהיו שם, נלחמתם על החיים שלי ותודה לאל שהצלחתם להציל אותי, אחרת לא היינו יכולים להיפגש כאן איתכן ועם הנכדים שלי. מזל שכולם היו שם במקום הנכון ובזמן הנכון. אתן שליחות מלמעלה.״

פראמדיקית מד”א ליאם סיון אלבז אמרה בהתרגשות: ״זה מדהים להיות פה – אין לי מילים לתאר איך זה מרגיש לראות אותך בהכרה, הולך ואוכל כאן איתנו אחרי מה שעברת. כל שרשרת ההצלה עבדה מהרגע הראשון על מנת להציל אותך. רגעים כמו אלה הם מה שנותן לנו, צוותי מד״א, את הכוח להמשיך בעבודה שלנו ולהציל חיים”.

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן