חודש לאחר שהסבתא הזמינה לו משטרה: בעט נער באימו, לעיני מנהלת החטיבה, שניסתה להפריד ביניהם – והוכתה אף היא

אשה

דרמה באחד התיכונים בעיר: תלמיד בית ספר איים על תלמידה בבית סיפרו, לאזני מנהלת החטיבה. המנהלת זימנה את אימו של התלמיד לבירור בסוגיה אך לא האמינה כי תמצא עצמה תוך שעה קלה, נחקרת בתחנת המשטרה.

על פי פרטי המקרה שהגיעו ל”רחובות היום”, האם הגיעה אל בית הספר בכדי לדון באיום של בנה כלפי אחת התלמידות. התלמיד המוגדר כ”ילד בעייתי הזקוק למסגרת אחרת”, על פי גורמים חינוכיים השתתף במפגש ולעיני המנהלת בעט ברגליה של אימו. המנהלת המבוהלת קפצה ממקומה וניסתה להפריד אולם התלמיד לא שלט בעצמו והיכה גם אותה. כוחות המשטרה הגיעו אל בית הספר ועצרו את הילד לחקירה. גם האם ומנהלת החטיבה נחקרו.

התלמיד מוכר לאגף הרווחה – שם עושים מאמצים כבירים למצוא עבורו מסגרת ראויה, ככל הנראה פנימיה סגורה, אשר תאפשר התמודדות עם בעיותיו. מדובר בתלמיד המטופל גם על ידי השירות הפסיכולוגי.

ל”רחובות היום” נודע כי זהו לא המקרה הראשון או השני בו מעורב התלמיד במקרה אלימות. לפני כחודש, הזמינה סבתו של הנער את כוחות המשטרה להגיע במהירות אל ביתה, בכדי שימנעו ממנו לפעול כלפיה באלימות.

אפס סובלנות כלפי אלימות. זהר בלום (צילום: ארכיון רחובות היום)

מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “לא נשתוק גם על המקרה הזה וגם באירועי אלימות אחרים. אנו נוהגים באפס סובלנות במקרים כאלו. מחלקת החינוך פועלת ביתר שאת ומפעילה בכל בתי הספר מדריכי מוגנות שמסתובבים בחצר בשעות הלימודים כאשר תפקידם לאתר את הפינות החשוכות, אותם ילדים מאתגרים, לטפל ולראות את כל הבעיות שעולות לרבות אלימות וסמים ואנו משקיעים רבות בכדי למגר את התופעה הקשה הזו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן