news08.net/ads.txt

חודש לאחר שהצטרפה ל"יש עתיד", האלופה אורנה ברביבאי ביקרה ברחובות; בלום: "אורנה הצטרפה לצמרת הנבחרת הטובה ביותר בפוליטיקה הישראלית"

רק חודש חלף מאז המינוי הרשמי של האלופה אורנה ברביבאי ברשימתו של יאיר לפיד וסיעת "יש עתיד" – והנה היא נחתה ברחובות, להיכרות עם חברי הסיעה המקומית, בראשות זהר בלום.

אתמול אחר הצהריים, נפגשו חברי "החינוך בראש" עם צוות מטה מצומצם יחד עם ברביבאי. יו"ר הסיעה וממלא מקום ראש עיריית רחובות, זהר בלום, אמר היום (שישי) לחדשות אפס שמונה: "לשמחתי, אורנה הצטרפה לצמרת הנבחרת הטובה ביותר בפוליטיקה הישראלית. הנבחרת שאיתה אפשר לנצח בחירות, נבחרת שאיתה אפשר, יום אחרי הבחירות, להתחיל לנהל את המדינה לא לטובת הפוליטיקאים, אלא לטובת הילדים שלנו. מדובר באשה שהקדישה חיים שלמים כתרומה לביטחון ולחברה הישראלית, חיים שלמים של ערכים, נתינה ומנהיגות".

בראיון שהעניקה לישראל היום סיפרה: "היו דיבורים, היו הצעות, אך בחרתי ללכת עם הלב ועם המקום שאני מזהה בו הכי הרבה ערכים שמזוהים עם שלי. הצבעתי פעמיים ל'יש עתיד'. שמחתי מאוד כשלפיד פנה אליי ולא הייתה לי בכלל התלבטות. הכניסה לפוליטיקה היא טבעית מבחינתי ואף אחד מסביבי לא הופתע".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן