news08.net/ads.txt

חוויות קיימה כנס שולחנות עגולים במסגרת פרויקט “תושבים משפיעים”

 

התושבים רוצים להתנדב, לצאת לטיולים, לחבר את הנוער לשכונה ולהתחבר דיגטלית למרכז הקהילתי – כך עלה מסיכום כנס שולחנות עגולים שהתקיים במסגרת פרויקט “תושבים משפיעים” על עיצוב דמותו של מרכז קהילתי חוויות שוויץ רחובות החדשה. הכנס התקיים במסגרת תהליכי שיתוף הציבור שהחלה לקיים רשת חוויות במהלכו השתתפו עשרות, דנו עם אנשי המקצוע והנהלת הרשת ברצונות ובצרכים של תושבי השכונות למיצוי ומילוי שעות הפנאי.

לתושבים הוצגו נושאים מגוונים והם התבקשו להביע את דעתם ולהציג כיצד הם רואים את המרכז הקהילתי כמשרת את צרכי כל הגילאים והתחומים. האירוע אשר הוכתר כהצלחה העשיר רבות את הצוות העמל בימים אלו על בניית תוכנית עבודה והעצמה למרכז הקהילתי. בין היתר עלה הצורך והרצון לחיבור התושבים מהקהילה לנעשה במרכז הקהילתי באמצעות רשת מתנדבים שיכולים להעביר תכנים, להעניק שעות התנדבות לקהילה ולחזק את הקשר הבין דורי. עוד עלה הצורך הגדול למרחבי פעילות ותוכן עבור בני הנוער בשכונה ולחיבור של קהל זה למרכז הקהילתי. התושבים רואים במרכז הקהילתי כמרכז השכונה וכמי שגם יכול להעניק שירותים עירוניים בתוכו, שירותי יעוץ במגוון תכנים ומרכז העצמה משמעותי למגוון גילאים.

באשר לקבלת מידע מהמרכז עלה כי התושבים מעוניינים להתחבר למרכז הקהילתי דיגיטלית, לקבל את האפשרות לבחור את התכנים בו מהבית ואפילו לצרוך תכנים מצולמים דרך המחשב הבייתי. גם לגיל השלישי היה קול משמעותי באירוע. אוכלוסיית הגיל השלישי מעוניינת להרחיב את שעות הפעילות שלה במרכז ולקבל יותר תכנים ומתקנים הרלוונטים עבורה. לדברי ד”ר רוני באום, מחזיקת תיק אוכלוסיות מבוגרות וחברת הנהלת הרשת, אשר השתתפה בכנס: “המרכז הקהילתי לא מסיים את תפקידו בתוך המבנה עצמו ויש לו תפקיד משמעותי ביצירת קהילות בשכונה. מתוך תובנה זו הציעו התושבים להרחיב את הפעילות גם מעבר לגבולות המרכז ולהוציא באמצעותו טיולים וסיורים במגוון מקומות בעיר ובארץ בכלל”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, המשנה לראש העיר ויו”ר רשת חוויות, יוזם הרעיון לביצוע תהליכי שיתוף הציבור לעיצוב דמותו של המרכז, סיכם: “הקשבנו לתושבים וקיימנו דיונים מעמיקים ביחד, שבסיומם ולצד ניתוח נתוני הסקר שערכנו, תוגש לנו תוכנית לשיפור פעילות המרכז הקהילתי על פי רצונות וצרכי התושבים. בהזדמנות זאת אבקש להודות לכל המשתתפים שטרחו להגיע ולהשפיע, לד”ר רוני באום חברת מועצת העיר וההנהלה שלקחה חלק ניכר בערב; לצביקה מדהלה, מ”מ מנכ”ל רשת חוויות ולמירב אהרון, מנהלת מרכז שוויץ החדשה, על ניהולו והצלחתו של התהליך. ביחד נמשיך להשפיע על שעות הפנאי וההעשרה בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן