news08.net/ads.txt

חוזרות לשחק: הפועל מרמורק נגד הפועל תל אביב בעכו ושעריים מול הפועל מחנה יהודה במלאבס

שעריים2

 

אוהדי הפועל מרמורק ומכבי שעריים מוציאים סוף סוף את הדגלים וכלי העידוד מהבויידעם לאחר שקבוצותיהם חוזרות לשחק בתום פגרה ארוכה. הקבוצה של ניסן יחזקאל תצא למשחק חוץ מול הפועל תל אביב באצטדיון בעכו (בשל עונש רדיוס) ואילו מכבי שעריים עם המאמן שלומי עמר, תצא למשחק חוץ מול הפועל מחנה יהודה.

האוהדים הרחובותיים, הן השערוקים והן המרמורקים, כבר מחכים לצאת ולעודד את הקבוצות האהובות עליהם בשישי הקרוב, לאחר פגרה ארוכה. במכבי שעריים מקווים להמשיך את המומנטום הטוב עימו יצאו לפגרה – כאשר כל השחקנים כשירים לשחק, כולל מור מדהלה שבמשחק האחרון קיבל זעזוע מוח ואושפז למעקב בבית החולים “קפלן” במשך מספר ימים. מדהלה עבר בדיקות רפואיות, קיבל אישור לשוב ולהתאמן והוא יעמוד לרשות המאמן במשחק הקרוב. בשישי יפגשו החניכים של שלומי עמר, במסגרת המחזור העשירי של ליגה א’ דרום, את הפועל מחנה יהודה וינסו לשחזר את הניצחון מהמפגש הביתי מול בקעת הירדן. כזכור אל הפגרה יצאו שחקני שעריים עם ניצחון ביתי חשוב מצמד של תום מדהלה לעיני מאות אוהדים ששיוועו לשלוש הנקודות היוקרתיות, מה שמיקם את המועדון, לעת עתה, במקום התשיעי בטבלה. מי שייעדר מן המשחק הוא איתי בן הרוש לאחר שספג כרטיס אדום. המשחק ייערך כאמור בשישי, בשעה 12:00 במגרש הסינטטי מאחורי אצטדיון המושבה והציפייה היא להמשיך לצבור נקודות ולהתרחק כמה שיותר מן התחתית הבוערת.

-פרסומת

אוהדי מרמורק. (צילום: יוסי סוריק)

בקרב האוהדים האדומים של העיר, מתכוננים לנסיעה ארוכה יותר – לעכו לאחר שהמארחת, הפועל תל אביב, ספגה עונש רדיוס אותו היא מרצה במגרש הצפוני. הפועל מרמורק לא מתרגשת מכך ומתכוננת במלוא הרצינות תוך רצון להמשיך את צבירת הנקודות מהמשחקים האחרונים, לרבות הניצחון האחרון על עירוני נשר, מבעיטת אחד עשר מטרים מדוייקת של איציק אבושדיד לעיני הקהל המרמורקי המופלא שעודד לאורך המשחק, באצטדיון ברמלה. עוד לפני המשחק מול הפועל תל אביב, ביום רביעי האחרון קיבל המועדון את הבשורה כי מרמורק העפילה אוטומטית לסיבוב ח’ של גביע המדינה וזהו בהחלט תמריץ מצוין להתמודדות מול הפועל תל אביב במשחק שייערך ביום שישי בשעה 15:00.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן