חוזרים ללימודים בצל המלחמה בקמפוס באר שבע של SCE המכללה האקדמית להנדסה 

פרויקט חדש במכללה: כיתות אקדמיות לתלמידי תיכון מצטיינים שילמדו לקראת תואר ראשון במכללה. פרויקט משותף עם אגף החינוך בעיריית באר שבע ובעיריית אופקים

אתמול (21.1.2024) פתחה SCE המכללה האקדמית להנדסה ע”ש סמי שמעון את שעריה לסטודנטיות ולסטודנטים שיחלו ללמוד. שנת הלימודים נדחתה בשל המלחמה ורצון הנהלת המכללה להתחשב ככל שניתן בסטודנטיות ובסטודנטים המשרתים במילואים. אל כתלי הקמפוס הגיעו השבוע סטודנטים וותיקים וחדשים ומילואימניקים שהשתחררו. לצד הקושי הגדול הסטודנטים הגיעו עם מידה של אופטימיות והתרגשות.

ב-SCE לומדים 6,600 סטודנטים, מהם כ-4,000 שעתידים לפקוד את כיתות הלימוד בקמפוס באר שבע. השנה הצטרפו 1,300 סטודנטיות וסטודנטים לקמפוס.

ביום פתיחת הלימודים הנהלת המכללה ואגודת הסטודנטים לא שכחו את הנופלים והחטופים ודאגו להציב כרזות ופינת זיכרון. האגודה הציבה מיצג לזכר הנופלים במדשאה המרכזית בקמפוס. לצד דוכן מטה החטופים, הקימה האגודה יריד דוכנים מיוחד של עסקים מהעוטף לרווחת הסטודנטים, כצעד של תמיכה וחיזוק תושבי הדרום שפרנסתם נפגעה.

אפיק שניר, יו”ר אגודת הסטודנטים של SCE קמפוס באר שבע אמר: “אחרי תקופה ארוכה אנחנו שמחים לחזור למכללה ולפתוח את השנה. זוהי תקופה מאתגרת עבור כולנו אך אנו באגודת הסטודנטים נמשיך ללוות את הסטודנטים, לתמוך ולקיים מגוון פעילויות ואירועים שיסייעו להחזיר במעט את תחושת הקהילה בקמפוס. אני מאחל לכל חבריי ללימודים שנה טובה מלאה בעשייה ושכל החטופים והחיילים יחזרו אלינו בשלום”.

המכללה פותחת את שעריה בפני עולים חדשים מארצות חבר העמים. כ- 30  צעירות וצעירים עולים חדשים מאוקראינה ורוסיה, נרשמו לתכנית התואר השני בהנדסת תוכנה ויחלו את לימודיהם במכללה וילמדו אולפן עברית במקביל ללימודיהם במכללה.

תכנית נוספת שעליה עומלים ב-SCE בימים אלה היא הקמה והגשת התכניות לתואר ראשון בדימות רפואי שייתן מענה לחוסר הולך וגובר של אנשי מקצוע דימותנים בארץ בכלל ובדרום בפרט.

פרויקט חדש שהמכללה מייסדת בימי אלה הוא כיתות אקדמיות לתלמידי תיכון מצטיינים שילמדו לקראת תואר ראשון במכללה, תוך כדי לימודיהם בתיכון. פרויקט משותף עם אגף החינוך בעיריית באר שבע ובעיריית אופקים.

פרופ’ יהודה חדד, רקטור ומייסד SCE המכללה האקדמית להנדסה ע”ש סמי שמעון: “אנחנו נרגשים לפתוח את שנת הלימודים, ולפגוש את הסטודנטיות והסטודנטים שלנו בקמפוסים אחרי תקופה ארוכה. השנה האקדמית תיפתח בשגרת מלחמה, תוך התחשבות בסטודנטים משרתי המילואים וכוחות הביטחון, שמחרפים נפשם יום יום בהגנה על המולדת. אנו ב-SCE מצדיעים לסטודנטיות ולסטודנטים שלנו, הגיבורות והגיבורים, שניצבים בחזית הלחימה ומייחלים לשובם במהרה; מחבקים את המשפחות השכולות וזוכרים את הנופלים. מאוחדים וחזקים יחד!”.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: SCE

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן