news08.net/ads.txt

חוזר הבייתה: עם קריירת מחול בינלאומית, אלי לזר, יעביר שיעורי ריקוד בחוויות. לזר: “שמח להביא את הניסיון והידע שלי לעיר הולדתי”

חדש ברשת חוויות רחובות: לרקוד עם המאסטר אלי לזר, יליד רחובות שהחל את לימודי המחול שלו בגיל 17 עם הבלט הקלאסי הישראלי, הופיע עם האופרה הישראלית ועבד במשך 33 שנה בארה”ב, מקסיקו, יפן, קוראה ואיטליה.

הוא זכה לעבוד עם להקות מובילות בעולם כרקדן ראשי בתפקידים, הוביל קבוצות מצוינות בבית הספר של הגופרי בלט ובבית הספר של מונטגומרי בלט, בו כיהן כמנהל אומנותי וכן, כיהן כמנכ”ל בפסטיבל בינלאומי באיטליה. בשנה האחרונה חזר לזר לאמן רקדנים בסטודיו המקצועי של רשת חוויות, במרכז חוויות שוויץ המדע והשנה לראשונה, החל ללמד מורים ורקדנים מקצועיים, על מנת להנגיש את הריקוד המקצועי לתושבי רחובות והסביבה. מי שכבר נהנו מהידע העצום של לזר הן בנות להקות המחול של ביה”ס למחול חוויות שוויץ המדע שעברו תחתיו שתי סדנאות.

“אני שמח להתחיל את הקשר שלי עם חוויות רחובות, להביא את הניסיון והידע שלי לעיר הולדתי ולהתחיל בשיעורי מחול פתוחים בבוקר”, אמר לזר. “המחול שהפך לחלק המרכזי בחיי הביא לי הרבה אפשרויות, מיצוי והכרה בין לאומית. החיבור בין הגוף לנפש והיכולת לשלב את היצירה ופיתוח הגוף למשמעת עצמית וביטוי, מהווה סיפוק, שאלה שמקדשים את עצמם לאומנות זאת מבינים את החוזק שהוא מעניק. חוויותיי כרקדן, מנהל, מורה וכוראוגרף ממשיכים לספק בי את ההבנה והחשיבות במסירות לכישרון המולד וההשקעה החשובה בדור העתיד, בקהילה ומי שהאומנות מצליחה לעורר השראה ומיצוי”. מספר לזר.

נילי צברי, מורה לבלט קלאסי המלמדת בחוויות שוויץ המדע, אומרת כי: “לזר מאמין במחול ככלי הבעתי אשר מלהיב מחבר מרשים ויוצר חוויה תאטרלית ופיזית. זאת זכות גדולה עבורנו שאלי לזר מעביר שיעורים מקצועיים למורים, שיעורים חווייתיים, אומנותיים, מוסיקליים ומלאי אהבה לבלט”.

אוסנת לוי, מנהלת חוויות שוויץ המדע, מסרה כי: “אנו גאים לארח בביה”ס למחול המקצועי שלנו מורה ברמתו וביכולותיו של אלי ומתכננים לקיים שיתופי פעולה נוספים לטווח הרחוק”.

הסדנאות למורים ורקדנים מקצועיים יחלו ב-20.2.19 ויתקיימו בימי ד’, בין השעות 10:30-12:00. פרטים נוספים באתר רשת חוויות רחובות או בחוויות שוויץ המדע, רחוב סירני 52, טל’ 08-9310707.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן