news08.net/ads.txt

תושבי רחובות, חולמים לעבוד בענף ההייטק?

 

ענף ההייטק רק הולך ומתפתח עם השנים והדרישה לעובדי הייטק מיומנים גדלה משנה לשנה. לימודי הייטק, המסייעים להשתלב בעולם הדינמי והמתפתח, הופכים גם הם למבוקשים בקרב צעירים ומבוגרים המבקשים להתברג בתעשייה ולהשתכר בכבוד. רבים בתחום ההייטק עשו למעשה הסבה ממקצועות אחרים ויותר ויותר חיילים משוחררים שואפים גבוה ומעוניינים להתקבל גם. אך האם אתם יודעים אם אתם מתאימים לתחום ומה נדרש מכם?

כדי לבדוק עד כמה אתם מתאימים לענף וכדי לכוון אתכם ברמה מקצועית, החליטו ב-הקמפוס רחובות, בשיתוף מרכז הזדמנות רחובות וחברות מובילות מעולם ההדרכה בתעשיית הייטק לפתוח לראשונה בעיר מסלול ייחודי וחדשני- קורס מכינה להייטק.

מטרות המכינה הן למצוא את המסלול הנכון להשתלבות בתעשיית ההייטק, להכיר את המקצועות הנדרשים ולמצוא את החוזקות של המשתתפים במטרה לייצר השתלבות נכונה ולאורך זמן, תוך התנסות תעסוקתית מעשית בתעשייה. מטרה נוספת היא להכיר את היכולות הרלוונטיות להייטק, שייתכן והמשתתפים לא הכירו ולהעלות את הביטחון העצמי לקראת השתלבות בתעשייה. התוכנית החדשה תחסוך עלויות מיותרות לקורסים שונים שעלותם גבוהה, כיוון  במכינה להייטק תוכלו לבחון את ההשתלבות שלכם בענף ההייטק. המכינה להייטק ממקדת למעשה את המשתתפים להקצות את משאבי הזמן והכסף לתוכנית ייעודית המותאמת ליכולותיהם ולרמת העניין שלהם  .

הקמפוס רחובות מציינים כי קהל היעד למכינה הם אנשים המעוניינים להשתלב בהייטק או מעוניינים בהסבת קריירה, תושבי רחובות והסביבה, בכל גיל. תנאי הקבלה הם בסיסיים ביותר: 12שנות לימוד, מחשב נייד או ביתי, או יכולת להגיע ולהתחבר מהקמפוס. למסלול שיווקי נדרשת יכולת קריאה בסיסית באנגלית כתנאי סף ברמת גלישה באתרי אינטרנט באנגלית. מרכז הזדמנות רחובות גם יסבסד לנרשמים הראשונים את העלויות.

תכנית המכינה כוללת: ארבעה מפגשי ערב בין השעות 21:15-19:00, מורכבת מהשתתפות ב-12 שעות אקדמיות, המועברות בלימוד היברידי, הכוללות ידע תיאורטי והתנסות מעשית: סקירה של עולם ההייטק עם חברתWakka, הכוללת את התפקידים השונים ודרכים שונות להשתלבות בהייטק, הכרת מונחים מ”שפת ההייטק”, סקירת תעשיית ההייטק הישראלית, הכרת תפקידים מבוקשים, כיצד עובד דירוג השכר בענף ומהם תנאי ההעסקה המקובלים. לאחר המפגש הראשון כל משתתף ייבחר את המסלול הרלוונטי עבורו : טכנולוגי או שיווקי או את שניהם.

בתאריך 6.11.22 תתקיים סקירה של עולם ההייטק – לשני המסלולים

בתאריך 9.11.22 ייפתח קורס במסלול תכנות

בתאריך 20.11.22 ייפתח קורס במסלול השיווקי

עלות השתתפות במסלול טכנולוגי או שיווקי – 565 ש”ח

עלות עבור השתתפות בשני המסלולים – 990 ש”ח

הטבת רישום: עלות מסובסדת של 150 ש”ח בלבד לתושבי רחובות והסביבה שירשמו למרכז הזדמנות רחובות דרך אתר הקמפוס. מספר הזכאים לסבסוד מוגבל, כל הקודם זוכה. הזדרזו להירשם.

רחמים מלול, ראש העיר: “המכינה להייטק היא הזדמנות מצוינת עבור תושבי רחובות לשנות מסלול  ולעשות צעד ראשון בעולם ההיי טק. העירייה והחברה העירונית חברו למתן מענה משולב בתחום הלימודים והתעסוקה, בואו לקחת בכך חלק!”.

עודד עמרם, חבר המועצה, מחזיק תיק התרבות: “התרבות שלנו כוללת בתוכה גם את הקמפוס רחובות שנותן מענה לימודי וקורסים למגוון רחב של קהילות. המכינה להייטק – רעיון נפלא שנותן לאנשים הזדמנות לבחון מקצוע חדש בעולם משתנה, לכל גיל, כל שצריך הוא רק רצון ללמוד. ההזדמנות כאן ועכשיו וצריך לנצל זאת”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “החברה העירונית גאה להביא לתושבים הזדמנות ללמוד ולטעום מעולם ההייטק ולסייע אם נתחום יכול להתאים לכם ובהתאם לכך לפתח את התחום שייבחר. ישראל נחשבת כסטארט אפ ניישן וזה רק טבעי ונכון שלאנשים בכלל ולתושבי רחובות בפרט תהייה ההזדמנות להגיע ללמוד ולבחור מסלול המתאים להם בשביל להמשיך ולהצליח בהייטק, בואו להעז, לנסות ולהשתלב! בהצלחה!”

צילום: המכינה להייטק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן