חולצו גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז ז״ל

3 גופות הובאו משכונת ג’באליא לישראל: חנן יבלונקה, אוריון הרננדס, אזרח מקסיקני צרפתי ובן זוגה של שני לוק ז”ל ומישל ניסנבאום, משדרות אשר נסע לאוגדת עזה להוציא את נכדתו משם ונחטף.

דובר צה”ל התיר לפרסום כעת:

צה”ל ושב”כ חילצו את גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז ז״ל

גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז חולצו הלילה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ.

על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשותנו, עולה כי החטופים נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר ונחטפו מעיקול מפלסים לעזה על ידי מחבלי החמאס.

גופותיהם של החטופים חולצו הלילה במהלך מבצע לילי של צה״ל ושב״כ תחת אוגדה 98 בשיתוף יחידת יהל״ם, יחידה 504 ולוחמי יחידה מיוחדת באמ״ן ובשב״כ בשכונת ג’באליא, תוך הסתמכות על מידע מודיעיני מדויק שהתקבל ונותח במהלך הימים האחרונים במפקדת השבויים והנעדרים באגף המודיעין, בפיקוד הדרום בשיתוף פעולה עם השב״כ. בתחילת המבצע התנהלה לחימה עצימה במרחב.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה״ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחותיהם.
צה״ל ושב”כ משתתפים בצער המשפחות בשעה קשה זו.

דובר צה”ל קורא לציבור להימנע מהפצת שמועות וידיעות לא מבוססות, ולהישמע להודעות הרשמיות.

צה”ל והשב”כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל המאמצים המבצעיים והמודיעיניים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופים והחטופות.

פורום תקווה המאגד משפחות חטופים התייחס לחילוץ שלושת החללים:

משפחות פורום תקווה מבקשות להשתתף בצערן משפחתם של חנן יבלונקה, מישל ניססנבאום, ואוריון הרננדס עם השבתם של יקירהם לקבר ישראל. משמיים תנוחמו. ה’ יקום דמם

אנו מבקשים להודות לצה”ל וכוחות הביטחון בשטח שמסכנים את חייהם למען השבת יקירנו. גם היום, אנחנו מבינים כי חטופים יחזרו לישראל רק על ידי כוח צבאי נמרץ שילחץ את החמאס. אלמלא הפעולה ברפיח מאות רוצחים היו משוחררים לרחובות מדינת ישראל והטבח שבוצע ב7/10 היה משוחזר על ידיהם פעם אחר פעם.

אחרי הסרטון שפורסם השבוע בו רואים עם מי יש לנו עסק. נוכחנו שוב בעוצמת השיפלות של האויב העומד מולנו. ואת הרוע הזה צריך לרסק עד דק.

מדינת ישראל צריכה להפסיק לדבר עם חמאס. את החמאס צריך להכות, את החמאס צריך לדחוק לפינה ואת החטופים ניתן להחזיר רק על ידי העמקת הפעולות ברצועת הטרור.
אמרנו ונחזור שוב ונאמר, עסקאות עקרות ודיונים שאין בהם כלום לא ישיבו את החטופים. כניסה לרפיח, ג’בליה ושאר ערי וכפרי הטרור יחזירו לכאן את הילדים שלנו מהר יותר”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן