פסטיבל הבירה חוזר | יוסי חן, מנכ”ל תאגיד התיירות אילת: “עוד צעד בחזרה לנורמליות מגיע”

צילום:שלומי פינטו

פסטיבל הבירה אילת 2022 חוזר טיילת הבירה הארוכה בארץ, עם עשרות טעמי בירה מהארץ והעולם הופעות חיות של כנסיית השכל, רמי קליינשטיין, היהודים ובלקן ביט בוקס. פסטיבל הבירה באילת חוזר אל טיילת אילת בסוכות, עםכ-40 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות, שימזגו בטיילת הבירה הארוכה בישראל.

בגזרה הישראלית יחכו המותגים הגדולים של גולדסטאר, כולל מהדורת אנפילטרד ומכבי, כולל מהדרות 7.9%. וכמובן שגם מבשלות הבוטיק יקבלו מקום של כבוד, ויהיה ניתן גם ללגום בירות של שפירא, שקמה, מלכה ונגב. מי שמחפש ניחוח יותר בינלאומי, יוכל למצוא בפסטיבל גם את בירת סול המקסיקנית, אסטריה דאם הישר מברצלונה, ברודוג, אותה הקימו שני אחים סקוטים (וכלב), והפכה להיות כנראה מבשלת הקראפט המדוברת בעולם לגוניטס מארה”ב, אחת ממותגי ה-IPA הגדולים בעולם, גרימברגן – בירת מנזרים בלגית,אובלו מון – בירת הקראפט הנמכרת בארה”ב. גם כמה בירות קצת פחות סטנדרטיות ימתינו, כמוליפמנס– בירת פירות אדומים (פטל, דובדבן, תות, אוכמניות וסמבוק) המתיישנת לא פחות מ-18 חודשים, סומרסבי – סיידרתפוחים אלכוהולי מדנמרק, או צ’רישוף בירת דובדבנים בלגית (גם אחותה, לה שוף, תחכה בפסטיבל). גם מבשלות גדולות מרחבי העולם יגיעו אל הפסטיבל, כמו הייניקן ההולנדית, ווינשטפן ופאולנר הגרמניות, קרלסברג מדנמרק, גינס האירית, באדווייזר האמריקאית ועוד.

צילום: אביחי לוי

בטיילת הבירה יוקמו דוכני מזון עם מנות מעולות שישתלבו נפלא לצד הבירה. וליד כל זה יחכו גם הופעות חיות! על הבמה יתקיימו במשך 4 ימים רצוף – 3 הופעות חיות בועטות בכל יום וסה”כ 12הופעות שירעידו את הטיילת של אילת – עם כנסיית השכל, רמי קלינשטיין, היהודים, בלקן ביט בוקס והופעות של להקות מקומיות חדשות ומפתיעות.

צילום: חיים דוד

יוסי חן, מנכ”ל תאגיד התיירות אילת: “עוד צעד בחזרה לנורמליות מגיע, ואנחנו שמחים להחזיר את הפסטיבל הבירה האהוב של העיר אל הטיילת, אחרי 3 שנים. אנחנו מקווים לראות, כמו בשנים קודמות של הפסטיבל, תושבים ומבקרים רבים מכל הארץ, שחולקים יחד בירה או שתיים, ונהנים מהופעות מעולות ללא תשלום”.

פסטיבל הבירה אילת 2022, חול המועד סוכות, 10-13 באוקטובר החל מ-19:00 פנינת אילת, טיילת אילת | הכניסה חופשית

לפרטים נוספים https://eilat.city/event/30089

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן