news08.net/ads.txt

חום של 40 מעלות בחוץ | עובדי אגף חזות העיר מנקים את רחובות; סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’: “החום הכבד לא עוצר אותם”

השרב הכבד הגיע כבר ל-40 מעלות צלזיוס, אבל אפילו הנתון הזה אינו מרתיע את עובדי אגף חזות העיר.

לדברי מחזיק תיק חזות העיר – סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “החום הכבד לא עוצר אותם, בשמי ובשם התושבים הרבים שכן מעריכים את עבודתם אנחנו אומרים להם תודה! בהזדמנות זאת אבקש מהתושבים לסייע לנו לשמור על הניקיון. רק ביחד נביא את השינוי ורחובות תהיה נקייה יותר”.

נושא הניקיון עומד בראש סדר העדיפות של קברניטי העיר – ראש העיר רחמים מלול, המנכ”ל דורון מילברג וכמובן מרקוביץ’, שמאז כניסתו לתפקיד ניכר השיפור בניקיון בעיר. עם זאת, השלושה מודעים לעובדה שהעיר עדיין לא נקייה במאת האחוזים אולם ברור לכל, בוודאי לתושבי העיר, כי רוב המתחמים בשכונות נקיים אם כי לא ניתן להתעלם מכך כי בהרבה מקומות אחרים תושבים או סוחרים אינם ממושמעים, זורקים פסולת בימים ובשעות שאינם חופפים את זמני איסוף הזבל – ולפיכך העיר נקייה ברוב חלקיה אך לא בכולם.

בכל מקרה, פתרון נוסף שהובא השבוע לידיעת הציבור הוא נושא מיחזור הבגדים כאשר 22 מכלי איסוף בגדים למחזור הוצבו השבוע בחמישה מתחמי מחזור בעיר – זאת במסגרת הסדרת מדיניות המחזור בעיר ובמקום אותם ביגודיות צהובות – מכלי המחזור לבגדים, שהיו מפוזרות ברחבי העיר.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר

לדברי מרקוביץ’, “במסגרת ייעול תהליכי פינוי פסולת ומחזור מסוגים שונים, פינינו את המדרכות לטובת הולכי הרגל  והחזרנו אותן למרחב הציבורי. במקביל, ריכזנו את כלל מתקני המחזור השונים במתחמים גדולים ומגוונים, כדי שלתושבים יהיה נוח להגיע עם כל סוגי הפסולת במועד אחד למקום אחד. אנו נדאג גם לפינוי מכלי המחזור השונים בתדירות גבוהה יותר לרווחת התושבים, לצד ניקיון ואכיפה”.

המיכלים לאיסוף בגדים למחזור צבועים בצבע חדש – ירוק ליים, והם הוצבו בסמוך לבית עלמין גורודסקי, לבית העלמין מרמורק, ברחוב אחד העם, בפארק הורוביץ ובפארק המדע. עוד יצוין כי חל איסור מוחלט להניח בגדים מחוץ למכלים, והעיריה לא תאפשר לעמדות מכלי הבגדים להפוך לאזור “בזאר” לביגוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן