חופה מרגשת: אמבולנס המשאלות של מד”א הסיע זוג הורים שנפצעו בתאונת דרכים, אל חופת בנם

6f458e06-8642-4042-b834-3481a25dfe63

בני הזוג מני ואורית חדי מרחובות נפצעו בתאונת דרכים בחולון – השניים טופלו על ידי החובשים והפאראמדיקים של מד”א ופונו במצב בינוני לבית החולים שיבא שבתל השומר. במהלך הפינוי לבית החולים, סיפרה אורית לפאראמדיק מד”א עדי בן אהרון כי בעוד כשבוע בנה צפוי להתחתן והיא אינה יודעת מה לעשות ואיך היא תגיע לחתונה.

בנם של מני ואורית, מאור, פנה למגן דוד אדום וביקש את הסיוע של אמבולנס המשאלות של מד”א בכדי שהוריו יוכלו להיות איתו ביום החשוב בחייו וללוותו לחופה. צוות האמבולנס נרתם מיד למשימה, פעל על מנת להגשים להם את המשאלה והסיע אותם לחתונת בנם בליווי פאראמדיק מד”א עדי בן אהרון.

“לא האמנתי שאוכל ללוות את הילד בהליכה, אני רואה את הקהל ואת האורחים שמגיעים, זה מרגש” אמר מני חדי שהודה לצוותי מד”א. אישתו אורית הוסיפה: “אני מודה לצוות מד”א שהביאו אותנו לחתונה, זה היה ממש מבצע בלתי אפשרי, לא האמנתי שאוכל ללוות את הבן שלי לחופה ובזכות מד”א זה התאפשר”.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: מסר: “אני שמח שארגון מגן דוד אדום הצליח  להשכיח את כאבם של מני ואורית -ולו לכמה שעות ולהגשים להם משאלה. הצוות שלנו ביצע משימה לא פחות חשובה ממשימת הצלת החיים – האפשרות לחיות אותם. התרגשתי לשמוע שאורית ומני הצליחו להחזיק את היד של בנם בחתונתו. מד”א ימשיך לפעול למען בריאותם של האזרחים במדינת ישראל וינסה להשכיח את כאבם ככל שניתן. אני שולח ברכות החלמה מהירה למני ואורית היקרים, והרבה מזל טוב לנישואי הבן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן