news08.net/ads.txt

חוקרת משטרה יילדה תושבת קריית גת בכביש לטרון

רב פקד לי פרל בהירי, קצינת חקירות במדור חקירות במטה ארצי, לא חלמה שיום העבודה שהחל רגיל ושקט יהפוך לסערה גדולה ומרגשת. הנסיעה היומיומית בניידת לכיוון ירושלים הפכה לרגעי חרדה, אושר והתרגשות כשהפכה למיילדת על אם הדרך.

רב פקד לי פרל בהירי, קצינת חקירות במדור חקירות במטה ארצי, יצאה בבוקר אל מקום עבודתה בירושלים. היא ציפתה ליום רגיל אלא שהנסיעה היומיומית קיבלה כיוון שונה ומאתגר. כאשר הגיעה לאזור לטרון, רץ  אליה אדם ושאל אותה אם היא יודעת לילד? רפ”ק בהירי הבינה מיד שישנה אישה ברכב הסמוך במצב מורכב ורק היא יכולה לתת מענה ראשוני ולסייע לה.היא ניגשה לרכב ואכן ראתה אישה כאשר הלידה החלה.קצינת החקירות לא חשבה פעמיים והחלה ליילד את ח’, תושבת קריית גת – עד ללידה מוצלחת על אם הדרך.

לאחר דקות, כשהחוויה עדיין עוצמתית, אמרה קצינת המשטרה: “רגעי לידת התינוק היו כמו נצח עבורי… השקט בהתחלה היה מאוד מדאיג אבל אז הגיע הבכי שסימל הענקת חיים ונרגעתי. מעולם לא הרגשתי כאלה רגשות וכזו תחושה. פשוט הייתי כלי בידי אלוקים”. לאחר יממה, כאשר היולדת התאוששה, רפ”ק לי פרל בהירי ביקרה אותה ואת הרך הנולד בבית החולים בירושלים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן