news08.net/ads.txt

חושבים גבוה: נבחרת החלל של ביה”ס אביר יעקב עלו לשלב השני בתחרות חקר החלל והאסטרונומיה

נבחרת החלל של ביה”ס אביר יעקב עלו לשלב השני בתחרות חקר החלל והאסטרונומיה ה-6 לבתי”ס יסודיים של משרד המדע והטכנולוגיה.

בבית הספר חמ”ד אביר יעקב ביבנה פועלת זו השנה השנייה נבחרת חלל המורכבת מ-8 תלמידי כיתות ה’-ו’. הקבוצה, בהדרכתו של ד”ר דני מס לשעבר מנהל תפעול במפעלי חלל לישראל, מתרכזת השנה בהנעה רקטית. לאחר שלמדו התלמידים על החוק השלישי של ניוטון ועל מהותה של ההנעה הרקטית, ביצעו תלמידי הנבחרת הדגמה מול כל תלמידי בית הספר בהתכנסות בית ספרית ביום שישי האחרון.

התלמידים הסבירו לקהל התלמידים והצוות החינוכי כי הנעה רקטית מתרחשת כאשר גוף מצליח לנוע בזכות פליטה של גז או חומר אחר. בהדגמה הציגה הנבחרת טיל זעיר הבנוי מגפרורים ש”שוגר” לאוויר והמחיש את ההנעה הרקטית באמצעות אבק השריפה שבגפרורים, מכוניות משחק אשר נעו באמצעות בלונים וערכו ביניהן תחרות צמודה, וקשית אשר “טסה” גם היא באמצעות בלון לאורכו של חוט שנמתח מקצה אחד של הבמה לקצה השני.

הדגמה דומה העבירה הנבחרת השבוע גם באגף החינוך, במשרדה של גב’ רות שרעבי מנהלת האגף, וזכתה לתשואות וקריאות התפעלות. בית הספר אביר יעקב בניהולו של יהודה מסינגר מונה כ-170 תלמידים ובשנים האחרונות חווה פריחה במספר התלמידים וכן בפרויקטים מגוונים הנוגעים בחדשנות וטכנולוגיה. מסינגר אמר השבוע כי “ביה”ס שואף לחנך את תלמידיו להיות אנשים ציוניים וערכיים, סקרנים ועצמאיים, בעלי הנעה פנימית למיצוי יכולות על דרך המצוינות, המקיים מצוות מתוך אמונה והזדהות עם תורת ישראל, אהבת האדם, העם והארץ. אנו גאים בתוצרים של תלמידנו המשלבים למידה, חקר והתנסות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן