news08.net/ads.txt

חידון התנ”ך העירוני: עידן לנדאו משפרינצק במקום הראשון

המסורת נמשכת: כמידי שנה נערך חידון תנ”ך עירוני, בו משתתפים נציגים מ-17 בתי ספר יסודיים ברחובות והשנה התקיים בנושא “בעקבות מנהיגים מקראיים” ובסימן 70 שנה למדינה. על תהליך ארגון החידון היה אמון בי”ס בן גוריון אשר ניהל את החידון, שמתקיים ברחובות זו השנה שלישית בתמיכתה של מחלקת החינוך היסודי באגף החינוך בעירית רחובות. בית הספר בן גוריון, בראשות המנהלת אורנה בן דוד, הוביל את כל התהליך מול בתי הספר וכן ניהל את חצי הגמר.

לאחר תהליך ההכשרה וההכנה לחידון שנערך בתוך בתי הספר בשכבות ה’ ו-ו’ במסגרתו התלמידים השקיעו מאמץ רב, למדו ונבחנו בחצי הגמר – הגיעו לגמר נציג אחד מכל בית ספר. במקום הראשון זכה עידו לנדאו משפרינצק, במקום השני זכה יאיר גוטלר מרמון ובמקום השלישי זכה אלעד ביבר מהרצוג. יצוין עוד כי הפרויקט נערך בשיתוף מרכז תקוותנו המנוהל על ידי משה ישראלי, מרכז מורשתנו בניהול רועי צדוק ובסיוע בנות השירות הלאומי של מרכז מורשתנו שסייעו לתלמידים בהליך הלימוד וההכנה לחידון. את השאלות בחידון כתב נריה פנחס, שמנהל מדי שנה ביום העצמאות את חידון התנ”ך העולמי לנוער מטעם משרד החינוך וחתן התנ”ך בעבר בעצמו חיבר ליווה והנחה.

אמיתי כהן, יוזם הפרויקט: “שמחתי לראות את היוזמה של החידון יוצאת אל הפועל זו השנה השלישית ברציפות, הידע הרב שהציגו הילדים הפתיע את הנוכחים. ספר התנ”ך שהוא ההיסטוריה של העם היהודי וכחלק מפעילות המחלקה של מורשת ישראל בתמיכתו ועידודו של ראש העיר רחמים מלול הביאה למגוון רחב של פעילות מתרבות יהודית לחידונים בענייני מורשת ועל כך אני רוצה להודות לו”.

ראש העיר רחמים מלול: “גמר חידון התנ״ך העירוני לבתי הספר היסודיים הממלכתיים ברחובות. זו השנה השלישית שעיריית רחובות עורכת את החידון הזה, ונהניתי כל כך לראות את הילדים מגלים בקיאות וידע ברב המכר של כל הזמנים: ספר התנ״ך. הלימוד והידע שרכשו במהלך ההכנות לחידון – הם הניצחון האמיתי שלהם. החידון עמד השנה בסימן 70 שנה למדינת ישראל ומגילת העצמאות, והשאלות היו בהתאם. ערכיה של מדינת ישראל ויסודותיה של מגילת העצמאות מושתתים למעשה על ערכיה האנושיים והנצחיים של התורה. אני מבקש להודות לידידי חבר המועצה אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל, ולכל מי שלקחו חלק בהוצאת היוזמה הנפלאה הזו אל הפועל”.

אורנה בן דוד, מנהלת בי”ס בן גוריון: “אנו מודים על ההזדמנות שניתנה לבית הספר ע”ש בן גוריון להוביל את חידון התנ”ך בעיר רחובות. אני רואה חשיבות רבה בלימוד והעמקה בספר הספרים בדרך יצירתית וייחודית של חידון התנ”ך, וגאה בתלמידי העיר על כברת הדרך הארוכה והמשמעותית שעברו בעולם הקסום של שבילי התנ”ך”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן