news08.net/ads.txt

חיים ביבס: “אנחנו עושים כל מאמץ לעודד התחסנות – כי זה פשוט מציל חיים”

חיים ביבס, ראש עירית מודיעין מכבים רעות, פרסם רשומה ברשת החברתית והתייחס לנושא החיסונים נגד נגיף הקורונה: “זה לא סוד שבמודיעין מכבים רעות אחוז המתחסנים הוא מהגבוהים בארץ בפער גדול מהממוצע הארצי. כך לדוגמה 90% מתלמידי בתי הספר העל יסודיים הם בעלי תו ירוק ויותר מ- 71% מתלמידי בתי הספר היסודיים כבר החלו את תהליך החיסון. זה לא קורה סתם. התושבים בעיר נענים לקריאות ולהמלצות של גורמי המקצוע, ואנו בעירייה משקיעים רבות בהסברה ועושים כל מאמץ לעודד התחסנות – כי זה פשוט מציל חיים”.

במצב שבו העלייה בתחלואה כבר יצאה משליטה, כפי שאנו חווים בימים אלה, עם עשרות אלפי מאומתים ביום, אין שום משמעות למספר המאומתים! למה כן יש משמעות? למספר המחוסנים!! ולכן, פניתי לרה׳׳מ בשבוע שעבר וביקשתי ממנו לקדם מודל רמזור חדש במסגרתו צבע רמזור הרשויות ייקבע לפי מספר המחוסנים והמחלימים – ולא לפי מספר המאומתים.

המהלך הזה יאפשר לממשלה להתרכז באזורים ספיצפיים בהם יש אחוז התחסנות נמוך, להשקיע מאמצים רבים במבצע הסברתי יעיל ובתפעול נכון כדי שנוכל להעלות את אחוז המתחסנים. כראש עיר וכיו׳׳ר השלטון המקומי, אני עושה כל מאמץ לקדם את המהלך הזה כדי לשמור על הבריאות של כולנו ואני מקווה מאוד שהממשלה תצטרף למהלך הזה, כי הוא פשוטו כמשמעו – מציל חיים של רבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן