news08.net/ads.txt

כמדי שנה, גם השנה, הגיעו ללשכת מפקד משטרת מרחב 3 חברות מועצת התלמידים והנוער העירונית: עדי רגר, בת 18, תלמידת אולפנת תהילת ישראל, אמונה רגב, בת 15, תלמידת אולפנת תהילת ישראל ולין מוריאל ליאונט קורדובה, בת 13, מחטיבת רבין. שלושתן, נכנסו יחד לישיבה עם מפקד המרחב, כשהן נרגשות מהיום המיוחד המצפה להן: יום בו ניתנה להן ההזדמנות לחוות ולהכיר מקרוב את עבודתם של בעלי התפקידים השונים במשטרה ולהיחשף לעבודת השוטרים באילת. בישיבת הפתיחה, העניק מפקד משטרת אילת, נצ”מ משה פינצי, סיכות המעוטרות בסמל מרחב אילת, אותם עונדים שוטרי אילת, לשלוש התלמידות הנרגשות והכיר להן את בלעי התפקידים אליהם יתלוו. במהלך היום, יצאו לסיור התרשמות מיחידות המשטרה השונות ביניהן: חבלה, יס”מ ושיטור ימי וראו מקרוב את עבודתן.

תחילה סיירו במבנה המשטרה החדש, ראו את משרדיו ואת סביבת עבודתם של השוטרים. לאחר מכן המשיכו בסיור היכרות עם לוחמי יס”מ אילת וקיבלו סקירה על סדר יומם של הלוחמים ואמצעיהם. בהמשך, הגיעו למחלקת החבלה, פגשו בחבלן המשטרתי הרובוטי וראו אותו בפעולה. את היום חתמו ביחידת השיטור הימי, שם נחשפו לכלי השייט של היחידה, לאמצעיה וקיבלו סקירה מקיפה מהשוטרים הימיים.

משה פינצי נצ״מ, מפקד מרחב אילת: ״זו הזדמנות שלנו להיחשף לנוער המוכשר של העיר והזדמנות של בני הנוער להיחשף לעבודת המשטרה ולעשייתם של השוטרים העובדים לילות כימים למען תושבי העיר אילת ויישובי חבל אילות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן