חינוך לשמירה על הסביבה: תיאטרון סיקרא אשקלון בהצגה ׳אצבעונית׳ לילדי הגנים

ההצגה ‘אצבעונית’ עוסקת בסיפורה של ילדת הטבע אשר יוצאת למסע ומגלה שכדור הארץ נמצא בסכנה וזקוק לעזרה ואם לא נפעל בהקדם הטבע לא יוכל להמשיך להתקיים.

ההפקה המקורית של התיאטרון המקומי מציג את הילדה של הטבע בפני ילדי הגנים בעיר ומעודד אותם למיחזור, שמירה על סביבה נקייה ומניעת זיהומים סביבתיים; ההצגה הינה אינטראקטיבית והילדים לוקחים בה חלק פעיל

עיריית אשקלון באמצעות המחלקה לפרויקטים סביבתיים באגף תרבות, נוער וספורט החלה בימים אלה בהצגת המופע המקורי של תיאטרון סיקרא אשקלון ‘אצבעונית’. ההצגה הינה הפקה מקורית של התיאטרון המקומי ומגיעה לאור ההצלחה שהניבה ההצגה ‘שומרי הגן’ אשר הועלתה בשנת הלימודים הקודמת בפני ילדי הגנים ובתי הספר ועודדה אותם לשמירה על הטבע והסביבה.

ההצגה ‘אצבעונית’ עוסקת בסיפורה של ילדת הטבע אשר יוצאת למסע ומגלה שכדור הארץ נמצא בסכנה וזקוק לעזרה ואם לא נפעל בהקדם הטבע לא יוכל להמשיך להתקיים. היא אוספת לצידה חברים במהלך הדרך ומשנה את המסלול לטובת הצלת הכדור. המופע הינו מופע אינטראקטיבי אשר משלב בתוכו צבעוניות, קטעי וידיאו והילדים לוקחים בו חלק פעיל.

ההצגה כאמור מועלית על ידי תיאטרון סיקרא המקומי ונכתבה על ידי אור אילן כהן, בבימויה של לי מסיקה אוחנה, בהפקתו על איתי חמו ובביצועה של שחקנית היחיד אנה ג’רבי.

במהלך ההצגה נחשפים הילדים לחשיבות השמירה על סביבה נקייה, מניעת זיהום סביבתי וחשיבות המיחזור. בימים אלו ההצגה מוצגת בפני 30 גני ילדים בעיר כאשר השאיפה הינה להגיע לכלל גני הילדים וכן הוצגה כבר בשלושה מרכזים קהילתיים במסגרת אירועי ט”ו בשבט. בסוף ההצגה מתקיימת פעילות מיחזור פסולת בשיתוף תאגיד תמיר.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלדד עובדיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן