news08.net/ads.txt

חיקה את “הצמיד של אייל גולן” וישלם פיצויים למעצב המקורי

אייל גולן

מי לא מכיר את צמיד היהלומים הייחודי שעונד אייל גולן? מסתבר, שיש מי שחשב להתעשר על ידי חיקוי של הצמיד הנחשק, אך במקום להרוויח – ייאלץ לשלם על כך.

המדובר בתביעה על סך מיליון ש”ח, של היהלומן ומעצב התכשיטים הנודע צורי מסיקה, ממנו רכש הזמר אייל גולן את צמיד הזהב הלבן המשובץ ביהלומים, נגד טל סמל, הבעלים של “סמל תכשיטים”. לדברי מסיקה, סמל תכשיטים ניסה ‘לרכוב’ על ההצלחה המסחרית של הצמיד שמזוהה עם אייל גולן, כששיווק באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק שלו צמיד דומה אך ירוד באיכותו, מה שגרם לפגיעה במוניטין של מסיקה ולהפסד לקוחות ורווחים.

בית המשפט קיבל חלק מטענותיו של מסיקה, אך פסק על פיצוי נמוך משמעותית מסכום התביעה, לאחר שלא הוכח כי למסיקה אכן נגרם הפסד ממשי של לקוחות והכנסות. בהתאם לפסק הדין, ייאלץ סמל תכשיטים לשלם למסיקה 40,000 ש”ח על גניבת עין ופגיעה במוניטין, בתוספת הוצאות משפט ושכר טרחת עו”ד בסך 15 אלף שקל. כמו כן, השופט הוציא צו מניעה כנגד פרסום הצמיד עם קישור לאייל גולן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן