news08.net/ads.txt

ח”כ אורלי לוי-אבקסיס התייחסה למעצרו של ניר “המלאך”: “לא ייתכן שבמקום להגן על האזרחים המשטרה תעצור את מי שמסייע לחולים קשים להתמודד עם מחלתם”

מפלגת גשר בראשות ח”כ אורלי לוי-אבקסיס התייחסה הערב (ראשון) למעצרו של ניר יופטרו המכונה “ניר המלאך” ע”י המשטרה בשעה שסייע לחולים בהפקת שמן קנאביס רפואי.

“לא ייתכן שבמקום להגן על האזרחים המשטרה תעצור את מי שמסייע לחולים קשים להתמודד עם מחלתם. מדובר על טעות חמורה בשיקול הדעת של המשטרה אשר מעידה על כך שהחוקים והמדיניות המונעים נגישות לקנאביס רפואי על גווניו, הפכו ללא רלוונטיים ומהווים מכשול של ממש לחולים אשר נאלצים להתמודד בעצמם מול מחדלי משרד הבריאות אשר איננו מצליח לספק להם את הנדרש”.

עוד נמסר: “את ניר “המלאך” יש לשחרר לאלתר ולהבין שיש חולים שמשוועים למזור ולתרופה שתפחית את סבלם. אי אפשר להתעלם מהמציאות הבלתי נסבלת הזאת וצריך להבין שאירועים כאלה קורים כי המערכת לא יודעת או לא רוצה להתמודד עם המציאות הקשה הזו. ניר המלאך מגיע ממקום טוב שעונה ומקשיב למצוקת החולים בהעדר פיתרון ראוי אחר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן