news08.net/ads.txt

ח”כ בן גביר על עיכוב היורה בלוד: “טיפשות של המשטרה, צריך לתת לו צל”ש”

תושבים בעיר לוד הותקפו הלילה בברוטאליות והעיר הפכה לשדה קרב. במקרה אחד שרפו מחבלים ערבים בית כנסת ובמקרים אחרים התפרעו וירו זיקוקים לעבר שוטרים. המשטרה, ככל הידוע, עיכבה דווקא יהודי שהגן על עצמו. ממשטרת ישראל נמסר: “בהמשך לדיווח על אירוע ירי שהיה הלילה בלוד במהלכו נהרג תושב לוד בן 25 ושניים נוספים נפצעו, הבוקר, לאחר חקירה של היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב שפלה, נעצר גבר בן 34 תושב לוד, בחשד למעורבות בירי”.

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: “הכתובת הייתה על הקיר וכולנו ראינו את ההתפרעויות השבוע בלוד. לצערי המשטרה ששוב גילתה אוזלת יד לא עשתה דבר כדי לעצור את הפורעים, ונזכרה להגיע רק כשיהודי נאלץ להגן על חייו ולירות”.

ח”כ בן גביר הוסיף וקרא לממשלה: “ממשלת ישראל: אנחנו במלחמה, והגיע הזמן להילחם ולהדביר את הטרור. יש לשחרר לאלתר את היורה שהגן על חייו ולהעניק לו צל”ש”.

ראש העיר יאיר רביבו: “אני מגנה בכל תוקף את אירועי האלימות של צעירים ערבים מלוד וקורא להרגעת הרוחות בעיר ולהימנע מלהיגרר לפרובוקציות. המשטרה מטפלת כעת בהפרות הסדר ותביא את הפורעים על עונשם במלוא החומרה. נפעל באפס סובלנות כלפי גילוי אלימות ופגיעה בביטחון הציבור, תוך שמירה על סמלי השלטון והמשילות בלוד!”
סגנו, גיל חדד ציין: “העיר לוד עברה לילה קשה אבל יחד עם זאת מחובתנו להרגיע ולחזור למסלול החיים בעיר .
עברנו תקופות יותר קשות אבל בסוף התגברנו ויצאנו מחוזקים”.

נציין עוד כי נערך מבצע לילי בלוד, במסגרתו קבוצת תושבים עברו בבתי הכנסת והוציאו משם את ספרי התורה, מחשש שאם יובערו בתי הכנסת לפחות יצילו את הספרים. נמשיך לעדכן.

הצטרפו לקבלת עדכונים ישירות לווטסאפ בלוד (קבוצה חדשה) בלחיצה כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן