news08.net/ads.txt

ח”כ גדי יברקן בעקבות העברת התקציב לקייסים דרך וועדת הכספים: “זו סגירת מעגל באופן אישי בשבילי, זהו ניצחון גדול לקהילה ולקייסים”

לאחר מאבק של כ-40 שנים הקייסים, המנהיגים הרוחניים של יהודי אתיופיה, ישולבו באופן מלא במועצות הדתיות ויתנו שרותי דת לציבור. ח”כ גדי יברקן התייחס להעברת התקציב לקייסים דרך וועדת הכספים ואמר: “זו סגירת מעגל באופן אישי בשבילי. כמי שעמד בראש המאבק להכרה בקייסים כפעיל חברתי ב-16 השנים האחרונות, יש לי את הזכות להשלים את המשימה כח”כ”.

“בהובלתי ובתמיכת סיעת ‘כחול לבן’ העברנו בוועדת הכספים תקציב של 41 מיליון שקלים עבור שילוב הקייסים והרבנים במועצות הדתיות. הציבור ירוויח משילובם של הקייסים במועצות הדתיות. שילוב הקייסים מבטא את הפסיפס היפה של עם ישראל בימנו. אמשיך לייצג את עם ישראל על כל גווניו, אך זהו ניצחון גדול לקהילה ולקייסים, בדרך למימוש זכותם המוקנת להם בעצם היותם מנהיגי דת בעם ישראל אשר שמרו על דת ישראל מעל 2800 שנה באוטנטיות מוחלטת מאז בית ראשון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן