ח”כ גדי יברקן למען מפעילים ועובדים של גני ילדים פרטיים

מוקדם יותר הבוקר, השתתפו עשרות מפעילים ועובדים של גני ילדים פרטיים וחוגים, לצד הורים וילדיהם בהפגנה מול משכן הכנסת. מי שנכח יחד עמם, היה ח”כ גדי יברקן תושב רחובות וחבר סיעת הליכוד שהתייחס על כך: “בדרכי לכנסת לא יכולתי לחלוף על פניהם מבלי לעצור ולשמוע את כאבם. אני מכיר את התחושה הזו כפעיל חברתי כאשר הייתי מפגין ואיש מהכנסת לא היה עוצר להקשיב. כנבחר ציבור שמתי לעצמי חובה שהיא זכות להקשיב לכל מפגין שמגיע לכנסת”.

עוד הוסיף: “מדינת ישראל היא מדינה עשירה עם הרבה אזרחים עניים. עכשיו בעקבות משבר הקורונה הצטרפו למעגל העוני אנשים שעבדו ופרנסו את עצמם בכבוד. שילמו מיסים ומילאו את חובותיהם למדינה, ובבת אחת הפכו לעניים המבקשים את לחמם. המדינה חייבת להסדיר את התשלומים לכל אותם מפעילים ואנשי החינוך בגנים, שלצערנו הם החצר האחורית של מערכת החינוך בישראל גם ככה. ביום יום שכרם זעום וקל וחומר שמשבר הקורונה פגע בהם אנושות. לטענתם, חלקם לא קיבלו מענק מאז תחילת משבר הקורונה ובודדים שקיבלו רק 2000 שקלים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן